Toon posts:

Compaq / HP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop waarmee ik kan internetten, MS Office kan draaien en zo af en toe eens een mp3-tje kan afspelen. Kortom een instap-model. Nu is mijn oog gevallen op de Compaq C300EA of de HP DV6103. Beide laptops zijn uitgerust met een Celeron M420-processor, 1024 MB intern geheugen, 5400 rpm 80 Gb harddisk en een dvd-brander. De HP heeft echter DDR2 667MHZ en de Compaq DDR2 553MHZ. Beide 128 MB shared video geheugen.

Qua prijs zoek ik iets van € 600,- / € 650,-.

Heb zelf ook nog gedacht aan de PB MZ35-200. Deze heeft echter een 4200 rpm harddisk en een M410 processor.

Kunnen jullie een beter alternatief aandragen of zijn de laptops voor deze prijs zeer aantrekkelijk?

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
ben op dit moment naar hetzelfde op zoek.

de PB MZ35-200 lijkt me voor een 600,- nog het beste geprijst.
de MV51-014 Zou ook nog kunnen maar deze heeft maar 512 ddr2. maar wel een snellere processor.

ook ik twijfel nog :S

nope geen signature

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10-2025
Ik heb momenteel een

HP pavilion SlimLine s7510

Wat er in zit weet ik niet, mijn vader heeft hem gekocht voor mij.

Er is er een van 512Mb en eentje van 1GB. Die van 512 kost 499 euro en die van 1GB 599 euro.

Je wil een instap model, wel dan is die eerste, die ik ook heb, de perfecte. Hij is gestroomlijnd, slank en mooi. Er zit een 250GB hardeschijf in, dus goed om al je film sen muziek op te zetten.

Wat ik er mee kan.

Geloof het of niet, maar ik loop perfect zonder lagg Adobe CS3, en ik run Vista met Aero aan ook zonder problemen. Als ik eerlijk moet zijn: ik heb ooit eens, bij het openstaan van 6 browser windows, een foutmelding gekregen omdat er een tekort aan geheugen was. 1 keer maar!!

Ik kan gerust spelletjes spelen zoals, GTA Vice City en andere soorten maar niet spelletjes zoals Half Life 2 en Doom 3.

Ik zou zeggen, denk er eens goed over na. :9

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
n0valyfe schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:31:
Ik heb momenteel een

HP pavilion SlimLine s7510

Wat er in zit weet ik niet, mijn vader heeft hem gekocht voor mij.

Er is er een van 512Mb en eentje van 1GB. Die van 512 kost 499 euro en die van 1GB 599 euro.

Je wil een instap model, wel dan is die eerste, die ik ook heb, de perfecte. Hij is gestroomlijnd, slank en mooi. Er zit een 250GB hardeschijf in, dus goed om al je film sen muziek op te zetten.

Wat ik er mee kan.

Geloof het of niet, maar ik loop perfect zonder lagg Adobe CS3, en ik run Vista met Aero aan ook zonder problemen. Als ik eerlijk moet zijn: ik heb ooit eens, bij het openstaan van 6 browser windows, een foutmelding gekregen omdat er een tekort aan geheugen was. 1 keer maar!!

Ik kan gerust spelletjes spelen zoals, GTA Vice City en andere soorten maar niet spelletjes zoals Half Life 2 en Doom 3.

Ik zou zeggen, denk er eens goed over na. :9
|:( |:( |:( het gaat hier over laptops en niet desktops O-) O-) O-)

nope geen signature