iWeb deens?

Pagina: 1
Acties:

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik dacht van het weekend iWeb ff uit te proberen en dat werkt wel lekker (wel erg beginnersachtig maar goed, werkt wel!!!)

Mijn versie is verder gewoon nederlands , maar AL mijn thema's zijn nu Deens of iets dergelijks? hoe kan dit? door een update (heb tijd terug via softwareupdate een update gedownload...)

thnx!

Verwijderd

Legaal geprobeerdt? Want ik weet namelijk uit eigen ervaring O-) dat gerippte versie's meestal een samenhangsel is van verschillende soorten. Toen maar gewoon iweb eens gekocht plus .MAC acount.

Maar als het legaal is is het wel erg raar jah. Maar bedoel je de teksten in je thema's zelf?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-02 23:26

alienfruit

the alien you never expected

Oei, dan is misschien de iWork versie via school illegaal :|

• MellyVille1
iwork? nee mijn iWeb heeft deense themas... en het is de legale versie

waarschijnlijk wel op te lossen door iweb in de prullenbak te gooien, de themas ook (waar staan die?) en dan opnieuw te installeren toch?

Verwijderd

Dat is best een goed idee jah.

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-02 14:00
Je bedoelt toch niet toevallig dat alle teksten Lorem Ipsum zijn? Dat is bij mij namelijk zo, een thema heeft volgens mij helemaal geen taal, maar is opgevuld met Lorem Ipsum.

Als je dat niet bedoeld, dan wil ik wel graag weten waar jij kan zie dat een thema Deens is...

Verwijderd

Mikey NL schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:53:
Je bedoelt toch niet toevallig dat alle teksten Lorem Ipsum zijn? Dat is bij mij namelijk zo, een thema heeft volgens mij helemaal geen taal, maar is opgevuld met Lorem Ipsum.

Als je dat niet bedoeld, dan wil ik wel graag weten waar jij kan zie dat een thema Deens is...
Als dat het wel is . . . .

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

Omg, dat bedoelde ik ook! ... Echt als dat het is _/-\o_ :D _/-\o_ Giller van de week dan!

Verwijderd

Ik neem maar even aan dat het niet een lorem ipsum probleem is. Immers de paginatitels en dergelijke zijn gewoon in de door jou ingestelde taal.

Als je je taalinstelling (van uje systeem, dus in system prefs) instelt op een andere taal, bijvoorbeeld engels, dan zie je de titels na een restart van iWeb veranderen, maar de teksten bij de inhoud dus niet.

Probeer dus even of dat werkt. Als je echt alleen maar deense thema's hebt dan heb je een corrupte installatie. Opnieuw iLife installeren zou het dan moeten doen. Of opnieuw downloaden als je een illegalo bent.

• MellyVille1
Deens o.i.d. dacht ik dus ja :D

maar het is dus Lorem Ipsum, ik dacht dat het op mijn vorige mac wel gewoon nederlands was... lacher van de week idd, ha ha....
Pagina: 1