ik heb nu internet + bellen van kpn, de 1.5mb versie, maar die valt mij vies tegen. ik zit 2 kamers verderop )±13m) en ik heb maar 60 procent verbinding(dit kan wel heel normaal zijn, ik heb er (nog) niet zo veel verstand van). Er zitten helemaal geen zware objecten tussen de modem en mijn apple en de muren zijn van houten planken gemaakt. Nu gaan wij over een weekje verhuizen en krijg ik de zolder kamer op de 4e verdieping. Ons huis is echter op de 1e verdieping en daar tussen wonen de buren. Nu weet ik al bijna zeker dat mijn kpn modempje gewoon weg niet sterk genoeg is.
Omdat ik toch al een snellere internet verbinding wil dacht ik er aan om de tiscalie adsl + bellen T 12(
) te nemen met de gratis ZyXEL 2602HW modem. ik zag op de tiscali website dat hij 140 koste dus ik denk wel dat het ding wel stukke beter zal presteren dan mij huidige modem. Nu weet ik dit natuurlijk niet zeker en als het voor nix is geweest, kan ik mij al die moeite met het instaleren, abbo opzeggen etc. besparen. Of is het kopen van een airport express basisstation beter alternatief?
hulp gevraagd!!!
Omdat ik toch al een snellere internet verbinding wil dacht ik er aan om de tiscalie adsl + bellen T 12(
hulp gevraagd!!!