Toon posts:

Meerdere monitoren op één pc draadloos

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal.

Ik weet dat er kastjes zijn om bedraad meerdere monitoren via op een pc aan te sluiten zodat alle monitoren hetzelfd beeld hebben.

Nu is mijn vraag of dit ook draadloos bestaat?
dus een draadloos zendertje op de VGA uitgang van de pc en dan meerdere ontvangers aangesloten op de monitoren.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:46
Het kan misschien wel, maar het signaal is sowieso slecht.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ThinkPadd schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:28:
Het kan misschien wel, maar het signaal is sowieso slecht.
Waar baseer je dat op :?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets nog nooit heb gezien (iig niet voor VGA, ik weet dat ze voor S-video en composiet bestaan maar daar heb je het mee gehad, en idd, die zijn meestal niet zo denderend), maar ik kan me voorstellen dat bij VGA het signaal wat kritischer is en de kwaliteit dus ook een stuk beter zou moeten zijn. Wat het geheel natuurlijk wel een stuk duurder maakt ;)

Mijn vraag aan TS: Wat wil je er precies mee bereiken, m.a.w. waarom zou je het willen?
Als je een server op afstand wilt bedienen: Dat kan ook met remote desktop tools :)
Is het om je mediacenter te bedienen die elders staat: dan heb je 90% kans dus een TV-out die je gebruikt - en die kunnen draadloos gemaakt worden met voorgenoemde kastjes :)

Dus nogmaals: Wat is precies je doel met deze vraag ?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je toch bezig bent met het zoeken naar het doel van je vraag, zoek dan ook even het antwoord op de vraag waar dit topic wél thuishoort :) . Je hebt het nu namelijk geplaatst in een forum dat bedoeld is voor vragen over zaken die spelen op de frontpage van Tweakers.net. Het is hier niet bedoeld voor inhoudelijke vragen die elders op het forum thuishoren.

Dit topic is gesloten.