Toon posts:

Open Source Kunstmatige Intelligentie

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier snel een site gemaakt met wat brainstormideeën over een Open Source Kunstmatige Intelligentie applicatie.

http://users.telenet.be/OSAI/

Ik zou graag hebben dat iedereen er zijn commentaar/bedenkingen/aanvullingen op geeft (kan ook op osai@telenet.be)

De bedoeling is om als het ware een "frame" waarin alle aspecten van AI passen te maken, hoofdstwaarschijnlijk in asp.net c#.
Vragen mogen ook altijd idem voor problemen :)

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Hmm, ik heb het snel even doorgelezen maar kan er, een jaar AI studie ten spijt, eerlijk gezegd geen touw aan vast knopen. ;)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
mss beter een pagina op sourceforge aan te vragen en te onderhouden...

hier is de kans groot dat het de regels overbreekt - als reclame - en dus op slot gaat...

veel succes ermee - ik volg wel een beetje op afstand
(altijd al interesse in AI gehad - maar nooit tijd voor gehad om er in verder te gaan)

Verwijderd

Topicstarter
zwippie schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:05:
Hmm, ik heb het snel even doorgelezen maar kan er, een jaar AI studie ten spijt, eerlijk gezegd geen touw aan vast knopen. ;)
Hoe bedoel je?
Is er iets concreets dat je niet snapt / denkt dat er verkeerd aan is / wat je niet in het "sjabloon" passen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; ik maak ook weleens een site met brainstorm ideeën; maar pas als je daadwerkelijk wat verder bent is het nuttig hier een topic te openen; momenteel komt dit vooral over als ongewenste reclame vandaar dat ik dit topic inderdaad sluit.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.