Update 8 januari; nu mét sjieke indeling (overduidelijk gejat van enkele andere gebruikers )
OVERBODIGE COMPUTER HARDWARE |
Complete systemen:
PC1:
-Intel P4 s775 3,4 Ghz
-Asus P5RD1-V Deluxe met onboard audio/video/lan en TV-tuner en FireWire 1394
-2x 512MB DDR
-300GB SATA
-Nieuwe Yeong Yang miditower (zwart) -400watt voeding
PC2:
-Pentium 4 -2,8Ghz Hyper Threading
-Moederboard AOpen i865G
-Geheugen 2x 512mb DDR
-Harddisk 200gb
-Dvd-brander
-Medion/Microstar behuizing
-Frontpanel met USB, kaartlezer etc.
-Officiele XP Home
PC3: HP VECTRA VL420DT
-P4 1,6Ghz
-512mb SDRAM
-40GB
-Cd-brander
-Officiele XP Pro
PC4: (IN ONDERHANDELING)
-Celeron D 2,66
-Asrock 775i65G mobo (C2D compatible)
-512mb DDR
-160 GB SATA Harddisk
-Zwarte ATX-kast met nieuwe voeding
Mobo/CPU:
Asus P4B-MX, P4-1,6Ghz, 512mb, simpel AGP kaartje, evt. 2x 20GB
Moederbord:
MSI 865PE Neo2-P met defecte USB-controller en zonder backplate
Asus P5RD1-VM - misschien defect
Geheugen:
2x 128mb DDR 266
Reep 512mb DDR2 SO-DIMM apple- of laptopgeheugen Hynix HYMP564S64BP6-Y5 AB Foto:
http://tweakers.net/ext/va/51219.jpg
512mb Vdata ddr400 (defect?)
6x 64mb pc100 reepjes
Drives:
* Laptop DVD+/-RW Quanta Storage SDW-082
Komt uit NEC/Packard Bell laptops. Werking kan ik niet garanderen, ooit gekocht ivm casemod project, toen met flatcabletje even getest op lezen, en dat werkte toen. Echter hij werkt iig. niet in oudere Dell-laptops, maar dat kan een BIOS-issue zijn.
Monitor
* 10" TFT kassamonitor 800x600 (kleur!), wel een lichte vlek in beeld.
Overige PC-hardware
* Pinnacle PCTV Pro Stereo FM kaart met afstandbediening Foto:
http://tweakers.net/ext/va/48989.jpg
* een nog ongebruikte Trust Wireless Ami Mouse (bal)
Retro-spul
* Commodore 64 inclusief voeding en tapedrive.
* Commodore 128d
Software
* Installatieschijven Toshiba a100-laptop XP Home inclusief key! (van gestolen laptop)
Dus geen recoveryschijf die alleen bruikbaar is icm met verborgen partitie oid. maar installatieschijf, wel met beperkte driver.cab. Heb al eens als test op een desktop-pc geinstalleerd (zonder aanmelden bij MS) en dat ging probleemloos.
* Diverse originele Linux Distro's; Suse, Caldera workstation, Red Hat, Mandrake, Knoppicilin, etc. (indien interesse kijk ik wel versies)
* Windows 95, originele schijf, geen key.
* Compaq installatie cd's restore/95/98; werd bij mijn oude pc BIOS gestuurd - je hoefde zelf geen key in te voeren. Zou dus op iedere P3 Compaq moeten werken.
http://xs121.xs.to/xs121/07454/OS.PNG
OVERBODIGE HARDWARE GSM / AUDIO / VIDEO / ETC |
GSM
* SE K800i (zwart) met simlock van T-Mobile, unlock-code is onderweg Zo goed als ongebruikt, met alle toebehoren + originele doos, boekjes etc. Inclusief 1 GB memorystick M2. Gaat niet weg tegen ouwe troep, P2 processors, 486 laptops etc.
Audio/Video/Foto etc
* DVD-speler Aiwa DV370 inclusief AB.
* DVD-speler Cyberhome CH-402 inclusief AB (leuk voor casemod project!)
* Xiron portable radio/cd-speler met ingebouwde zw/w tv (met line in - composiet)
* DVD's (nieuw en gebruikt): bij interesse stuur ik mijn lijstje
Brommerondelen Honda 4takt
Kwam in de schuur nog van vroegah allerlei Honda onderdelen tegen; oa. (70cc?) zuiger/cylinder, 3x carburateur C50, gashandle, km-tellers C50 etc.Interesse? Vraag maar.
GEZOCHT COMPUTER HARDWARE |
* Celeron D of P4 s775 vanaf 2,6Ghz
* 17 of 19" TFT scherm paar dode pixeltjes etc. geen probleem.
* pci kaartje USB2/FireWire
* Micro- of Flex-ATX voeding of normaal formaat met heel weinig watt, zuinig en stil dus! Wel P4 stekker.
* Repen DDR2 geheugen 1 of 2GB
* Antennetje met schroefdraad voor achterop PCI-wifi-kaart
* 19 - 22 inch widescreen TFT (paar kleine foutjes als defecte pixels of potloodlijntje geen bezwaar)
* Nette zwarte/zilveren (m)ATX tower met voeding. 'Merk'-kast zoals HP, Acer, PB, Compaq etc. zeer welkom indien compleet en volledig compatible met standaard mobo etc
* Harddisk IDE of SATA (vanaf 40GB)
* Reepje geheugen DDR1 1x 256mb of 2x 128mb
* UK/USA keys van een IBM laptop (type?) om de NL toetsjes van mijn toetsenboardje SK-8845 te vervangen Foto:
http://img2.zol.com.cn/pr...x337/422/cewGl3AmNVVQ.jpg
GEZOCHT HARDWARE GSM / AUDIO / VIDEO / ETC |
URGENT: FIETSWIEL 28" met Shimano Nexus schakelset. Bij voorkeur 7 of 8 versnellingen, daar heb ik beide nog gripshifts voor. Indien 4 versnellingen heb er dus wel extra een gripshift voor nodig. Moet wel recht en hard zijn
* Barebone ASUS P3-P5G33
* Micro-stereootje, cd-speler moet gekopieerde cd's kunnen afspelen. Voor op de slaapkamer van mijn zoontje.
* TFT televisie
* Afgekloven SonyEricsson K- of W-model. Mag lelijk zijn, accu/accesoires mogen ontbreken of defect zijn. Als de telefoon het zelf maar goed doet (inclusief joystick en camerafunctie). Er moet een Vodafone abosim in, dus telefoon moet simlockvrij of met Vodafone simlock zijn.
werking wel.
.
Mocht je 1 of meer van het bovenstaande hebben (of misschien wel iets anders dat niet in mijn lijstje staat) en dit willen ruilen tegen 1 of meer van mijn spulletjes, doe maar een voorstel.
Mocht je spulletjes hebben die ik zoek, maar is wat ik aanbied niet interessant, mag je me ook mailen. Dan komen we er misschien ook op een andere manier wel uit
Je kunt mij mailen op zoldermoetleeg AT gmail.com of het mailadres in mijn user profile.
Versturen per post, ophalen bij mij thuis of afspreken in regio tussen Woerden (afrit A12), Utrecht (CS/ afrit A2&A12) en Nieuwegein.
[
Voor 35% gewijzigd door
neanderthaler op 11-02-2008 20:16
]