Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Op allebei Ja. *met de kanttekening dat je Office versie de 2007 Professional is.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Met ook de kanttekening dat je niet gelicensieerd bent om de software daadwerkelijk te gebruiken, je mag het enkel voor testing purposes ed. gebruiken
Mwah.
Duurtest uitvoeren dus ?
Duurtest uitvoeren dus ?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Volgens mij stopt dat recht bij het beëindigen van het abo.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bel Microsoft; dan kan je duidelijk bij een medewerker vragen welke pakketten waarin zitten, wat het kost en onder welke voorwaarden je iets mag inzetten in produktie of test.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik dacht dat ook, maar kan er geen bevestiging van vinden in die technet FAQBor de Wollef schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:34:
Volgens mij stopt dat recht bij het beëindigen van het abo.
Denk niet dat ze een 'duurtest' thuis echt als produktiegebruik opvatten, dat weten ze heus welelevator schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:36:
[...]
bwah, in de FAQ sluiten ze 'productiegebruik' expliciet uit helaas
Mjah, ik vind het zelf al raar dat Microsoft de vraag over home use ook in z'n FAQ zet, dat geeft imho al een beetje aan dat ze er niet echt zwaar aan tillen:
Dat laatste vind ik overigens wel raar, dat je het dus niet in een 'application development environment' mag gebruiken, dat betekent dus dat als je tools zou ontwikkelen (en je geen MSDN hebt), je je technet licentie niet zou mogen gebruiken om die eigen ontwikkelde tools te testenCan I use evaluation software received in my TechNet subscription at home?
In most cases, yes: the license grants installation and use rights to one user only, for evaluation purposes, on any of the user’s devices. Each individual product, however, can have its own license agreement, which will control how many installations are allowed. Keep in mind that you may use the evaluation software only to evaluate it. You may not use it in a live operating environment, a staging environment, or with data that has not been sufficiently backed up. You may not use the evaluation software for software development or in an application development environment.
Nee, want dáár is een MSDN subscription voor
True, maar dan krijg je dus al die MSDN zooi terwijl je de MSDN docs zelf tegenwoordig gratis krijgt en je misschien helemaal niet wil ontwikkelen in Visual Studio. Vreemde clausule weer in die licenties van MS, maar daar is MS sowieso sterk in
Pagina: 1