Wat nou "onbetaalde" liedjes?

Pagina: 1
Acties:

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik wil hierbij mijn sterke ongenoegen (:r) uiten over de radicaal foute titel van dit artikel:
nieuws: 'Drie tot vier betaalde tracks op Nederlandse mp3-spelers' Het artikel kan deze claim absoluut niet waarmaken. Het spreekt met name van "geripte" mp3's en aan het rippen van eigen CDs voor gebruik op de eigen MP3 speler is niets onbetaalds. De poster claimt in z'n bio verstand van zaken én hoe fout die titel is staat al sinds vijf uur voor posting als eerste reactie onder het bron-artikel. Toch wordt het klakkeloos overgenomen én als "belangrijk artikel" bovenaan gemarkeerd. Erg triest.

[ Voor 3% gewijzigd door Gwaihir op 27-11-2006 18:38 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb de auteur op dit topic gewezen :) .

• Mick
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04-2022

Mick

iedereen is uniek behalve ik

Opmerking toegevoegd. Ik had er trouwens geen frontpageaankondigen van gemaakt en betreur dat eigenlijk ook - daar boeit het niet genoeg voor. Maar goed, gedane zaken enzo.

[ Voor 78% gewijzigd door Mick op 27-11-2006 18:51 ]

computo ergo sum

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:35

botoo

💀 too old to die young

@Birdie: aangezien de redactie je opmerking al verwerkt heeft wil ik graag een zijdelingse opmerking maken.
Ook al heb je een valide argument, het is onnuttig om dat met een :r smilie te benadrukken, 'sterke ongenoegen' is duidelijk genoeg. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en zolang er dialoog op gang is en/of een oplossing gezocht word, kan je imo best op normale manier met elkaar communiceren. Dat is niet alleen prettiger om te lezen maar doorgaans bereik je er ook meer mee.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31
* Hahn zeer eensch is met botoo

Op- en aanmerkingen hebben is alleen maar goed, maar je hoeft het niet (te) persoonlijk en onvriendelijk te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 28-11-2006 10:17 ]

The devil is in the details.