mails kwijt na inactievfe hotmail

Pagina: 1
Acties:

• ari2asem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
het volgende probleem:

meer dan 30dagen niet ingelogd op hotmail waardoor al mijn e-mails verwijderd zijn

vraag: hoe kan ik mijn e-mails nu terughalen omdat ik mijn account weer geactiveerd heb?

ik weet wat de voorwaarden van hotmail zijn en ook wat de beperkingen zijn....en ik weet dat er andere betere webmail aanbieders zijn....maar dit allemaal is geen oplossing voor het probleem

dus wie heeft een oplossing / of bruikbare aantwoord?

help me hiermee, alstublieft

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-01 15:23
Het enige wat ik kan bedenken is een mailtje sturen naar Hotmail zelf, het mailadres is me onbekend maar dat moet je vast wel kunnen vinden op site.

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-01 13:51
Geen oplossing voor, voor zover ik weet. Zodra je inactief bent na 30 dagen of je zet m zelf op inactief ben je ze kwijt.

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
Als je aanmeldingsgegevens gedurende een langere periode inactief zijn, worden ze verwijderd. Inactief wil zeggen dat je je bij geen enkele site of service op het Passport-netwerk aanmeldt met je aanmeldingsgegevens. Als je aanmeldingsgegevens zijn gekoppeld aan een gratis MSN- of MSN Hotmail-account, wordt je account ontoegankelijk als deze 30 dagen inactief blijft. Je postvak wordt verwijderd. Als je aanmeldingsgegevens op het Passport-netwerk hebt die niet zijn gekoppeld aan een gratis MSN- of MSN Hotmail-account, wordt je account ontoegankelijk gemaakt als deze 365 dagen inactief blijft. Ook in dat geval worden alle verstrekte gegevens verwijderd. Deze beperkingen zijn niet van toepassing op accounts die zijn gekoppeld aan betaalde abonnementen van MSN of MSN Hotmail.
Ik denk dat je je postvak kwijt bent eigenlijk :X.

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• ari2asem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
ja, het klopt dat ik mijn postvak kwijt ben....vandaar mijn vraag of misschien jullie er iets op weten te zeggen...misschien een speciaal trucje of iets dergelijks?

ja, ik heb al met hotmail-staf gemaild, maar nog steeds geen reactie

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:15
Die trucjes zijn er niet, de mail ben je gewoon kwijt. Verwacht ook niet veel van Hotmail staff, die zeggen doodsimpel dat je maar een duurder account had moeten nemen dat niet verloopt.

Zit ten slotte ook wel enige logica achter. Hotmail (MS) is geen liefdaadigheidsinstelling. Ze verdienen op de reclame die je bekijkt als je je mail leest.
Pagina: 1