Toon posts:

Vraagjes over de Medion MD8818

Pagina: 1
Acties:
  • 1.202 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nog steeds aan het overwegen om de MD8818 aan te schaffen.
Maar heb nog enkele vraagjes over dit systeem.

Ben het volgende op een belgies forum tegengekomen:
oww ik had gisteren eem mailtje gestuurd naar Medion, voor nog wat info: voeding, mobo ..
Voeding: PS Fortron FSP300-60GTM EU (vind er niet veel over, maar ik denk dat het 400watt is)
mobo: PC MB MS7318, LGA775, Micro BTX#, Socket LGA775 ()

Heb ergens anders ook gelezen dat het om een MSI moederbord zou gaan (MS7318) met een VIA PT890 Chipset.

Nu heb ik op de site van VIA gekeken om informatie over deze chipset, het volgende viel mij op:
Geen dual channel ondersteuning en geen SATA300.
Terwijl in de advertentie staat een harde schijf met SATA300.
http://www.via.com.tw/en/products/chipsets/p4-series/pt890/

Nu vraag ik mij af als dit klopt:
Maakt het veel uit dual of singel channel geheugen?
En SATA 150 of SATA 300?

Nog een vraag. De videokaart heeft 3 monitor aansluitingen, zal deze ook dual-screen ondersteunen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat wordt allemaal al besproken in Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3. En je had zonder meer toch al verder kunnen blijven gaan in je oude topic?

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 27-11-2006 17:22 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:21:
Dat wordt allemaal al besproken in Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3. En je had zonder meer toch al verder kunnen blijven gaan in je oude topic?
Ik vond dat het in de "Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3" nogal doorelkaar stond.
En dacht dat het wel voor meer personen interessant was, vandaar de nieuwe topic.
Er zijn volgens mij veel die twijfelen tussen de nieuwe aldi-pc en een eigen samengestelde.

• Vjenne
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-01 22:55
Ja zo ook hier. Moet namelijk ff voor een kennis van me bepalen of dit een goede keus is. Zelf vind ik het geheugen een beetje traag. 533 mhz... Maaf afgezien van enkele zaken die je misschein zelf beter had samen gesteld, zou dit dan een goede keus zijn?

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Vjenne schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:24:
Ja zo ook hier. Moet namelijk ff voor een kennis van me bepalen of dit een goede keus is. Zelf vind ik het geheugen een beetje traag. 533 mhz... Maaf afgezien van enkele zaken die je misschein zelf beter had samen gesteld, zou dit dan een goede keus zijn?
533 MHz geheugen is meer dan genoeg voor een core 2 duo hoor :? .

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Vjenne schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:24:
Voor een multimedia-pc is het een goede keuze.
Ben je iemand die graag zn pc een beetje upgrade als hij in verhouding trager wordt, dan zou ik het niet aanraden.
Voor een die-hard gamer is het ook geen goede keuze. Bij zelfbouw kan je net wat meer de nadruk op gamen leggen.
533mhz is snel zat. C2d is niet erg kritisch wat betreft geheugen.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Verwijderd

Topicstarter
Maar het geheugen draait op single-channel ipv dual.
Dit scheelt toch ook weer.

Kan waarschijnlijk morgen niet naar de Aldi,en ze zullen wel snel uitverkocht zijn.
Wordt de keuze misschien toch makkelijker.
Oftewel geen keuze en zelfbouw.

Verwijderd

ok nu nog een vraag de kast van de medion weet iemand waar die tekoop is??

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:31
Om 17:45 uur nog een pc gehaald... stond nog maar een hele pallet !!!
Lokatie: Aldi Panningen

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
Hier is al een topic over en het lijkt me beter om het centraal te houden ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.