Toon posts:

Nat2Nat

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb wat problemen met het in gebruik nemen/installeren van een Nat2Nat verbinding.
Ik weet niet precies welke software ik nodig heb, om deze te installeren.

Hij moet straks worden gebruikt om een VNC-verbinding te draaien met onze colocatie in Denemarken. We hebben 24/7 een VPN-verbinding met hun lopen, voor de Terminal Server, omdat zij hun eigen netwerk hebben.

We hebben een volledige licentie van Ultra VCN 1.0.1, hier en in Denemarken.
Als iemand kan helpen met de software/installatiegids om Nat2Nat te installeren en te gebruiken, heel graag.

We hebben inmiddels wel at info gevonden op de site van VNC, maar dat was lang niet genoeg....

De servers draaien op W2K of W2K3 (verschilt in doel), de werkstation draaien op XP Pro.

Alvast hartstikke bedankt!!!
Menno van de Veen
System Administrator
Infostrada Sports.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Het is niet de bedoeling om je post op meerdere plaatsen op het forum te herhalen.
Zorg gewoon dattie op de goede plek staat. Als je het niet weet, stuur dan een mailtje of direct message naar een moderator.

Maargoed, wat bedoel je met Nat2Nat? de VPN verbinding is er toch?
Als ik Nat2Nat goed versta probeer je nu buiten de VPN verbinding om van de ene router naar de andere te komen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ga maar even verder in je topic in Netwerken, daar is dit ook beter op z'n plek denk ik. Iig vinden we het niet leuk als je je vraag op twee plaatsen tegelijk stelt.
Nat 2 Nat, We zou ik je de tip mee willen geven om een iets betere topictitel te bedenken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door sanfranjake op 27-11-2006 17:19 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.