Ik heb op t forum niets kunnen vinden waar dit specifieke probleem wordt behandeld.
Ik ben bezig met een site te maken met een mogelijkheid tot het vinden van een routebeschrijving (link naar map24). Nu heb ik het volgende probleem:
De link naar het invulscherm opent een nieuw venster met vaste afmetingen.
Tot zover geen probleem. Als ik in dat kleine venster dan een route bereken opent IE een nieuw venster, maar in Firefox heb ik de "force tabs" aan staan en opent ie een nieuwe tab in dat kleine (niet verstelbare) venster.
Dit is de code:
Ik heb wel een idee dat het 'm in dat 'open.window' zit, want dat kleine venster lukt wel in een nieuw venster, maar ik weet niet hoe ik dat moet combineren met bovenstaande. Weet iemand raad?
Ik ben bezig met een site te maken met een mogelijkheid tot het vinden van een routebeschrijving (link naar map24). Nu heb ik het volgende probleem:
De link naar het invulscherm opent een nieuw venster met vaste afmetingen.
| <INPUT type="button" value="Route" onClick="window.open('route3.html','mywindow','width=220,height=390')" > |
Tot zover geen probleem. Als ik in dat kleine venster dan een route bereken opent IE een nieuw venster, maar in Firefox heb ik de "force tabs" aan staan en opent ie een nieuwe tab in dat kleine (niet verstelbare) venster.
Dit is de code:
| <FORM name=link2map24 onsubmit=map24_removeDefaultValues(); window.open(); action=http://link2.map24.com method=get target=_blank><INPUT type=hidden value=bffeded1 name=lid> <INPUT type=hidden value=JAVA name=maptype> <INPUT type=hidden value=1500 name=width> <INPUT type=hidden value=route name=action> <INPUT type=hidden value="xx" name=dstreet> <INPUT type=hidden value="xx" name=dzip> <INPUT type=hidden value="xx" name=dcity> <INPUT type=hidden value=NL name=dcountry> <INPUT type=hidden value=fast name=rtype><INPUT type=hidden value="xx" name=dname> |
Ik heb wel een idee dat het 'm in dat 'open.window' zit, want dat kleine venster lukt wel in een nieuw venster, maar ik weet niet hoe ik dat moet combineren met bovenstaande. Weet iemand raad?