Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste,,

Ik heb een half jaar terug via internet een abonnement aangeschaft met een telefoon daar bij.
Een samsung sgh-d600.

Nu heb ik eens rondgekeken op internet en ben er achter gekomen dat de firmware die op mijn gsm staat flink verouderd is. Aangezien ik geen unlock/flash kabel heb, kan ik zelf de firmware niet updaten naar de laatste versie.

Nu is mijn vraag, bij ons in de stad liggen een aantal winkels waar ze gsm's verkopen. En ook repareren e.d. Kan je gewoon zo een winkel binnen stappen en vragen of ze de firmware van je gsm willen updaten, of kijken ze je dan raar aan.

Heb je daar een reden voor nodig of niet. En zoja wat voor reden zou ik dan kunnen verzinnen 8)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan het updaten alleen laten doen door een service point van samsung. Als een winkel dat niet is, vervalt je garantie en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op de samsung site kan je zien welk sp het dichts bij jou in de buurt licht. :)

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:33:
Je kan het updaten alleen laten doen door een service point van samsung. Als een winkel dat niet is, vervalt je garantie en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op de samsung site kan je zien welk sp het dichts bij jou in de buurt licht. :)
Oke bedankt, maar kan ik daar dan gewoon naar toe gaan en vragen, Hey willen jullie even mijn firmware updaten?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jep, maar verzin voor de zekerheid gewoon even een klant (Bluetooth problemen bijvoorbeeld)

Helaas zal je er niet op kunnen wachten (of je moet lang willen wachten), het updaten van de firmware is namelijk bij Samsung een tijdrovend klusje. De gemiddelde update gaat een 80 min. duren.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ginz schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:39:
Jep, maar verzin voor de zekerheid gewoon even een klant (Bluetooth problemen bijvoorbeeld)
Klacht ;)
Maar wat Ginz zegt is idd wel 'n goede! Gewoon zeggen dat je je daar en daar aan stoort!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-11 14:57
CLB schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:43:
[...]

Klacht ;)
Maar wat Ginz zegt is idd wel 'n goede! Gewoon zeggen dat je je daar en daar aan stoort!
Als je het helemaal goed wilt doen kijk je ff in de changelog van de nieuwe firmware welke bugs zijn opgelost en zeg je dat je last hebt van 1 van die bugs ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De Samsung Service Points krijgen ook geen changelog te voorgeschoteld, dus interessant doen is niet nodig. Geef gewoon een algemene klacht, dan zijn hun ook tevreden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1