Goede compacte digitale fotocamera gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023
Ik ben op dit moment al een paar jaar eigenaar van een fijne Olympus digitale camera, de Olumpus C-5050 Zoom (5 megapixels). Ik zoek nu alleen een kleine camera die ik makkelijk kan meenemen. Dit mag gerust een tweedehandse zijn, dus het hoeven niet alleen nieuwe modellen zijn. Tweedehandse camera krijgt de voorkeur van mij omdat ik dan voor hetzelfde geld een betere camera kan kopen dan wanneer ik een nieuwe koop. En het wordt toch een camera die ik her en der mee naartoe neem, dus beschadigingen aan de behuizing zullen er toch wel op komen..

Ik heb in princiepe niet zulke hoge eisen voor mijn camera. Het moet een lekker compacte camera zijn die makkelijk mee te nemen is. Hij hoeft ook geen mega resoluties te hoeven maken. Als hij minimaal rond de 2 megapixel zit ben ik al tevreden. Wel vind ik het belangrijk dat hij goede foto's maakt. Vaak kijken mensen alleen naar het eental MP dat een camera heeft, maar dat wil niet meteen zeggen dat hij goede foto's maakt.. dus een goede lens moet hij wel hebben. Merk maakt ook niets uit, het mag gerust een heel onbekend merk zijn. Zolang de foto's maar goed zijn. Een uitgebreide camera mogelijkheid (functies) is niet persé nodig. Het is uiteraard altijd welkom, maar waarschijnlijk zullen 99% van de foto's die gemaakt worden met deze camera toch gemaakt worden op de automatische stand.
Dus in het kort: :)
- lekker kleine camera
- minimaal 2MP
- goede lens
- merk onbelangrijk

Iemand die mij iets kan aanraden? Het mogen ook gerust oudere modellen zijn, want tweedehands is geen probleem. Daar ben ik ook tevreden mee ;)

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-12-2025

Sosabowski

nerd

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Wat is je budget?

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:44

YellowCube

Wait...what?

Hoi,

zoals iemand hier boven mij al aangaf:
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 2
of als je meer te besteden hebt:
Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3

daar kun je genoeg vinden wat aan je vraag beantwoord, incl. ervaringen van anderen.

voor 2e hands camera's kun je hier kijken:
Vraag&Aanbod
of op een site als Marktplaats.

[ Voor 14% gewijzigd door YellowCube op 27-11-2006 16:42 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.