Toon posts:

Laptop: DVD brander vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.181 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een aantal jaren een DVD brander in mijn Medion laptop. Nu heb ik er wat problemen mee: hij leest niet meer goed, brandt niet meer. Ik wil deze brander vervangen door een nieuwe,

Nou heb ik een beetje gegoogled, maar ik kan nergen een DVD brander voor een laptop vinden.

Moet ik mijn laptop opsturen naar de fabrikant, dan ben ik hem weer 3 weken kwijt. En ik wil geen externe DVD-brander omdat ik die dan ook telkens moet meeslepen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd

Zoek naar "slim" ;) in de PW onder "Optische drives" en je vindt er een stuk of 10...

Verwijderd

Ik zou even een mailtje richting Medion doen om te vragen welk bestaand merk in aanmerking komt als vervanger, aangezien niet iedere fabrikant dezelfde afmetingen hanteert voor een build-in slimline dvd speler/brander.

Dan blijf je zitten met de inbouw, als je het zelf wil doen zou ik ze gelijk even vragen hoe je hem het beste kan vervangen, desnoods vragen of ze er een manual er voor hebben en willen toezenden. Bij geen ervaring zou ik even op zoek gaan naar iemand die het anders voor je kan doen, zonde als je laptop kaduuk er door gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, ga een mail sturen naar medion of 1 van deze branders erin past/werkt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

"Slimline" is inderdaad het sleutelwoord :) Hiermee moet je jezelf wel kunnen redden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.