.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:58 ]
Of de DVD gewoon aanzetten en de TV uit?Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:53:
Ik zoek een schema of klein apparaatje die het geluid maakt van een knetterend haardvuur. Is iemand al eens zoiets tegengekomen?
Ik heb me al suf gezocht op het internet maar niets gevonden.
Als alternatief kan ik een DVD kopen en dan de audio rippen, die op CD zetten en dan een oude CD speler ombouwen tot haardvuureffect generator. Maar dat moet eenvoudiger kunnen wat mij betreft...
Volgens mij zijn er ook wel van die electrische vuur kachels die geluid maken, Wat zit daar dan in? iemand ? Fototje van het dingetje dat het geluid maakt toevallig?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
dat is natuurlijk prima op te lossen met een condensatortje en een transistortje...Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:10:
Heeft iemand wel eens een MP3 speler usb-stick aan het autostarten gekregen? Na het toevoegen v.d. spanning moet ik hem handmatig aanzetten en starten...
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq