Kingston Datatraveler 1GB icm usb autoradio

Pagina: 1
Acties:

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:31
ik heb op de hccdagen een kingston datatraveler gehaald met 1GB opslag, het idee was om deze te gebruiken met mijn USB radio in m'n auto, ik had daarvoor eerst een MSI Megastick1 (128 mb), dat werkte prima, echter na het vullen van de kingston met muziek en hem in m'n radio te hebben geprikt krijg ik onwijs raar geluid, de titels van de nummers geeft de radio wel weer maar t geluid is een hoop gekrijs met hier en daar vlagen die herkenbaar zijn. Kan dit aan het feit liggen dat dit stickje usb2.0 is? of heeft het met de format te maken van het stickje?
misschien heeft iemand hier wat info over!

grtz

jochem

Adjust non olet, plerumque...

Verwijderd

Heb je het met dezelfde muziekbestanden geprobeert?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Lijkt me idd een verkeerde bitrate of VBR.

Alle proemn in n drek

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:31
ja maakt geen loer af, had 5 mp3tjes op me stick gezet die op me mp3spelerstick ook stonden en het deden, allemaal gekraak :+

Adjust non olet, plerumque...

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
FAT16 of FAT32? Zit daar misschien het probleem in?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heeft die Kingston niet toevallig een verborgen partitie ofzo :?
Hoe wordt dat ding in je PC herkend? Voor mijn USB stick (Dane-Elec) zie ik namelijk standaard twee drives (en dus ook twee partities) verschijnen als ik hem aan mijn PC hang. Mogelijk heeft jouw Kinston dat ook, en snapt je autoradio dat niet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Misschien doen je stickje en radio het wel prima maar is er ergens iets overstemd?
Pagina: 1