Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
één van je meest basale skillz als programmeur (in welke taal dan ook) is eigenlijk het lezen van documentatie en het beschrijven van je probleem in abstracte woorden zodat je bij het resultaat uitkomt wat je zoekt.
Zo kom je in google met [google=j2me open url in default browser] een heel eind volgens mij
(6e result)
Zo kom je in google met [google=j2me open url in default browser] een heel eind volgens mij
Ik had op erg vergelijkbare keywords niets gevonden, maar ga gelijk hiernaar kijken!
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
een deel van je interface webbased bouwen? let op: sommige platformen zullen de browser pas openen op het moment dat je midlet afgesloten is. dit is een correcte implementatie volgens de specificaties van sun, en verschillende j2me platform bouwers gaan hier verschillend mee om.
zelf vind ik het interface programmeren van j2me ook niet geweldig, dus gebruik ik een interface library, dat maakt het wat makkelijker (momenteel ben ik er zelf 1 aan het schrijven). er zijn ook hele complete frameworks voor j2me applicaties trouwens. met een beetje googlen op "j2me framework" kom je al snel uit bij polish:
zelf vind ik het interface programmeren van j2me ook niet geweldig, dus gebruik ik een interface library, dat maakt het wat makkelijker (momenteel ben ik er zelf 1 aan het schrijven). er zijn ook hele complete frameworks voor j2me applicaties trouwens. met een beetje googlen op "j2me framework" kom je al snel uit bij polish:
ik heb er zelf geen ervaring mee maar het schijnt dat je er makkelijk gui's mee kunt makenJ2ME Polish is suite of tools for creating "polished" J2ME applications. Each tool meets a definite need of J2ME developers:
Build-tools with an integrated device-database, a powerful GUI, a framework for building localized applications, a game-engine, a logging framework and a collection of utilities.