Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Regeling collectieve lijst voor de Beneluxlanden

Pagina: 1
Acties:

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:36
Binnenkort gaan we met onze scouting groep naar België. Nu weet ik dat er een soort groepspaspoort is, maar hoe en wat was mij niet duidelijk.

Via een tip van een collega ben ik gaan praten bij de politie, maar die vertelde me dat recentelijk de wetgeving was aangepast en dat dit volledig via de gemeente gaat nu.

Ik heb vanmiddag de gemeente gebeld en een medewerker vertelde dat de 'oude' procedure gewoon gehandhaafd werd, dus een lijst met naw gegevens en een verklaring van de voorzitter dat het om een scouting kamp gaat. Deze dient daarna bevestigd te worden met een poiltiestempel.

Aangezien dit precies is wat de politie tegenspreekt, weet ik het nu even niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik krijg een heel sterk kastje vs muur gevoel bij...

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Even de betreffende politieambtenaar vragen het er precies bij te zoeken i.v.m. kastje-muur verhaal.

Gebeurd wel vaker. Ik moet met enige regelmaat op 't bureau zijn i.v.m. m'n werk. Daar verschilt het nogal eens per medewerker/ambtenaar. Eén keer goed navraag doen door de betreffende persoon verhelderde voor hun ook een hoop.

BMW 535D

Verwijderd

groepspaspoort? vertel je kids dat ze hun paspoort bij zich moeten hebben.

• Arno
Denk je echt dat als ze jonger zijn dat 14 dat ze die al hebben ? :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Wij gaan elk jaar naar Frankrijk met kids tussen 8 en 18 van de scouts en wij hbben echt nog nooit zo'n dingens ingevuld. Gewoon een formulier dat de ouders tekenen (toelating) en zien dat ze hun pas en sis-kaart (sociale zekerheid oid)

• Arno
Zou de regeling voor BE -> FR niet anders zijn dan NL -> BE :?

Jeremy Clarkson

Pagina: 1