De accu van een oude laptop van mij (Lifetec LT-9888 / MD-9888) is kapot. Hij toont in ieder gevel geen teken van leven meer.. (hij is lang niet meer gebruikt) Is er een mogelijkheid om hem tot leven proberen te wekken? Ik hoor regelmatig dat een keer de accu in de diepvries stoppen positieve invloed heeft op de accu. Zou dit hem tot leven kunnen wekken?
Het is een Lithium-Ion accu:
- 10.8V
- 4.5AH
- 50-080028-10 (ik weet niet wat dit betekent, maar het staat er ook bij
)
Ik dacht dus dat er 9x een 1.2V batterij in zou zitten. Ik heb de accu ff opengeschroefd en vond dus dit:

Maar op internet vind ik de volgende informatie over de batterij:
)
Het is een Lithium-Ion accu:
- 10.8V
- 4.5AH
- 50-080028-10 (ik weet niet wat dit betekent, maar het staat er ook bij
Ik dacht dus dat er 9x een 1.2V batterij in zou zitten. Ik heb de accu ff opengeschroefd en vond dus dit:

Maar op internet vind ik de volgende informatie over de batterij:
Ik was namelijk van plan om anders de baterijen eruit te halen en er 9x een AA herlaadbare batterij erin te stoppen. Want dit zou in principe toch ook moeten werken? (9x1.2V=10.8VSpecifications:
Model: Panasonic CGR18650H
Capacity: 1400 mAh
Chemistry: Lithium Ion (Li-Ion)
Voltage: 3.7V
Included Qty: 4
Dimensions of each cell:
Length: 2.5"
Diameter: 3/4"
Features:
-Lightweight
-Very high power/weight ratio.
-Can be used in its pack (easily accessible terminals) or quickly disassembled to allow multiple cells to be wired in series, parallel, or series/parallel configurations to make packs of any voltage/current capability, all the way from 3.7V 1300/1400mah and up.
-Includes a recharge and/or discharge limiting circuit.
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!