Toon posts:

[XP] Opstartproblemen bij installeren spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb gisterenavond Need For Speed Carbon geinstalleerd, alles werkte naar behoren, totdat ik de PC uitzette. Toen ik de vandaag de PC weer aan wou zetten, kwam Windows niet verder dan het XP Logo, met het blauwe laadbalkje eronder.

Als ik dan de computer opstart in veilige modus, en ik doe Systeemherstel, dan start mijn computer gewoon weer op. Maar dan ben ik het spel wel kwijt, en dat is minder.

Wie weet hier de oplossing voor?

Alvast Bedankt!

Michael

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zie je toevallig ook bijzonderheden in je logboek? Komt er iets met foutmeldingen aanzetten?
En NFS:C kan je toch ook opnieuw installeren?

je weet dat je niet mag kicken binnen 24 uur?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, van dat kicken, dat wist ik niet, sorry daarvoor.

Ja, ik kan idd NFS:C opnieuw installeren, maar dan moet ik dat elke keer doen, aangezien me PC de hele tijd niet aangaat nadat ik het spel geinstalleerd heb. Dus dan moet ik het spel installeren, PC uitzetten, PC opstarten in veilige modus, Systeemherstel, spel weg, computer start weer op, spel installeren. En dan beginnen we weer van voor af aan.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan het dan zijn dat je toevallig een niet-legaal exemplaar hebt en waar toevallig troep in kan zitten? Maar die problemen komen niet voor niets, kijk eens in je logboeken als je werkt in veilig modus (natuurlijk doen als NFS:C eraf is). Staan daar toevallig rare dingen in?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ik schijf deze reply in Windows Veilige Modus, ik heb NFS weer geinstalleerd, en de PC opnieuw opgestart, en hij ging weer niet aan, als ik in het logboek kijk, dan staan er geen fouten in. Ik zal even NFS eraf halen, en dan nog eens in het logboek kijken.

EDIT: Ik heb NFS verwijderd d.m.v. systeemherstel (anders werkt niet) en er staat nog niets in het logboek. Wat mij WEL opvalt is dat elke keer als ik NFS installeer, er bij het Systeemherstel staat "Direct X Geinstalleerd"

Kan het misschien hieraan liggen?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 16:10 ]