Verwijderd
Het probleem is dat je niet aangeeft wat je dan allemaal geprobeerd hebt, wat je daarbij bent tegengekomen, wat opgevallen is, wat precies de resultaten waren. Daardoor is het voor anderen niet mogelijk een goed beeld te krijgen van de situatie, en dus met adviezen te komen.
Wat versta je onder 'heel wat', wat was dat allemaal dan?
Als 'niks' werkt, dan zou een oplossing dus niet bestaan, en heeft het ook geen zin erom te vragen
Ik geef dit als voorbeeld om aan te geven dat uitsluitend je eigen conclusie geen ruimte biedt om anderen inzicht te geven in de situatie, en daarmee misschien een andere conclusie te trekken die wél tot een oplossing leidt.
Op GoT geldt het principe dat je geholpen wordt door jezelf te helpen. Het is dus geen helpdesk, maar bedoeld om je te begeleiden in de stappen op weg naar een oplossing als je vast komt te zitten. Op deze manier train je jezelf in probleemanalyse, waardoor je steeds beter in staat bent je problemen op te lossen, en zal je op een gegeven moment ook je kennis kunnen gebruiken om anderen over hun struikelblokken te helpen.
Het sleutelwoord is: inzet
Een vage omschrijving van een probleem neerzetten, en maar afwachten of iemand een kant en klaar antwoord heeft, of afvinken of iets wel/niet werkt aan de hand van wat iemand aangeeft helpt je misschien even, maar op de lange termijn verbeter je de kwaliteiten niet die je ook in de toekomst kunnen helpen.
En: In de sluitmessage is al aangegeven dat het opnieuw openen van een topic niet de manier is als aangegeven wordt dat je start te mager is. Door dan nogmaals een topic te openen om te reageren op die sluiten maak je geen vrienden.
Zoals ook in de verschillende FAQ's is aangegeven, kan je het beste per mail contact opnemen met een moderator als je het niet eens bent met een actie van hem. De mailadressen zijn over het algemeen: <crewlidnaam>@tweakers.net
Wat versta je onder 'heel wat', wat was dat allemaal dan?
Als 'niks' werkt, dan zou een oplossing dus niet bestaan, en heeft het ook geen zin erom te vragen
Op GoT geldt het principe dat je geholpen wordt door jezelf te helpen. Het is dus geen helpdesk, maar bedoeld om je te begeleiden in de stappen op weg naar een oplossing als je vast komt te zitten. Op deze manier train je jezelf in probleemanalyse, waardoor je steeds beter in staat bent je problemen op te lossen, en zal je op een gegeven moment ook je kennis kunnen gebruiken om anderen over hun struikelblokken te helpen.
Het sleutelwoord is: inzet
Een vage omschrijving van een probleem neerzetten, en maar afwachten of iemand een kant en klaar antwoord heeft, of afvinken of iets wel/niet werkt aan de hand van wat iemand aangeeft helpt je misschien even, maar op de lange termijn verbeter je de kwaliteiten niet die je ook in de toekomst kunnen helpen.
En: In de sluitmessage is al aangegeven dat het opnieuw openen van een topic niet de manier is als aangegeven wordt dat je start te mager is. Door dan nogmaals een topic te openen om te reageren op die sluiten maak je geen vrienden.
Zoals ook in de verschillende FAQ's is aangegeven, kan je het beste per mail contact opnemen met een moderator als je het niet eens bent met een actie van hem. De mailadressen zijn over het algemeen: <crewlidnaam>@tweakers.net
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 14:29 ]
Komt 'ie wel door de POST heen ?
ok bedankt voor dit antwoord. Het heeft me geholpen , nu weet ik dat ik nog meer research moet doen naar mijn probleem en hoe ik het moet uitleggen. vriendelijk bedankt
We willen we helpen maar tasten totaal in het duister. Post een een goede openingpost. geenbeeld 2 dat is natuurlijk helemaal niets.
Vertel eens WAT je allemaal gedaan heb. Als de aanwijzingen komen volg die dan ook op.
Zoals: Heb je afstandbusje gebruikt, maak je geen sluiting ergens.
Bouw je spullentjes een uit je kast voor een proefopstelling. Begin met je Mobo, mem, vidkaart en proc.
Vertel eens WAT je allemaal gedaan heb. Als de aanwijzingen komen volg die dan ook op.
Zoals: Heb je afstandbusje gebruikt, maak je geen sluiting ergens.
Bouw je spullentjes een uit je kast voor een proefopstelling. Begin met je Mobo, mem, vidkaart en proc.
Tubes....It's what make music music!
Eh, idd - wij kunnen niet ruiken wat je doet. Geef volledige info en laat zien wat je gezocht hebt, wat je gevonden hebt, exact wat je probeerde (incl exact waarmee) en wat er toen gebeurde.
Een topicstart van een enkele regel voldoet daar natuurlijk niet aan. Zie trouwens ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Een topicstart van een enkele regel voldoet daar natuurlijk niet aan. Zie trouwens ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()