Toon posts:

[Plaques] Plaques die geprint kunnen worden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zoek naar DTS, DOLBY DIGITAL en THX plaques op internet die je uit kan printen. Dus ze moeten echt op een groot formaat zijn en als het kan van goede kwaliteit. Weet iemand een site waar je dit soort dingen vandaan kan halen? Ik heb al gegoogled maar daar komt niet echt veel uit... Het mogen dus ook custum made photoshop dingen zijn, maakt niet uit. Bedankt alvast!

Voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://sameer.imess.net/images/dts_red.jpg

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
kan me niet voorstellen dat daar geen copyright op zit. Volgens mij krijg je die dingen als je bioscoopapparatuur bestelt.

Volgens mij is het zelfs zo dat die dingen worden beschouwd als een soort van certificaat om aan te tonen dat de apparatuur is goedgekeurd, dus ze zullen ze niet graag zomaar rondsturen.

Verwijderd

Op brands of the world vind je wel een aantal eps-files. Is dit wat je zoekt?

Verwijderd

Topicstarter
pianoman schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:16:
kan me niet voorstellen dat daar geen copyright op zit. Volgens mij krijg je die dingen als je bioscoopapparatuur bestelt.

Volgens mij is het zelfs zo dat die dingen worden beschouwd als een soort van certificaat om aan te tonen dat de apparatuur is goedgekeurd, dus ze zullen ze niet graag zomaar rondsturen.
Dit zie je verkeerd, mensen maken deze dts plaques zeer mooi na met photoshop dus er zit geen copyright op (die bij mijn 1e post is ook met photoshop gedaan) en ten 2e is het geen certificaat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:22:
[...]

Dit zie je verkeerd, mensen maken deze dts plaques zeer mooi na met photoshop dus er zit geen copyright op (die bij mijn 1e post is ook met photoshop gedaan) en ten 2e is het geen certificaat.
Je maakt iets na dus er zit geen copyright op? Riiight :O

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:33:
[...]

Je maakt iets na dus er zit geen copyright op? Riiight :O
Inderdaad. Omdat jij (of iemand anders) het heeft gemaakt en die gene zet er geen copyright op zit er dus geen copyright op....

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:04:
[...]

Inderdaad. Omdat jij (of iemand anders) het heeft gemaakt en die gene zet er geen copyright op zit er dus geen copyright op....
offtopic:
Een namaak ergens van maakt weldegelijk inbreuk op het auteursrecht van het origineel. Het is dan ook niet voor niets dat de douane regelmatig complete zeecontainers met nep-merkkleding onderschept en vernietigt...

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:38:
[...]

offtopic:
Een namaak ergens van maakt weldegelijk inbreuk op het auteursrecht van het origineel. Het is dan ook niet voor niets dat de douane regelmatig complete zeecontainers met nep-merkkleding onderschept en vernietigt...
Ja en dat is alleen zo als er op de originele merk kleding, wel een copyright zit.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 16:09

Just_I

What did you just say?

Meelobee schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:56:
[...]

Ja en dat is alleen zo als er op de originele merk kleding, wel een copyright zit.
Het gaat hier niet om kleding :? . Overigens heeft Networx hier wel gelijk, maar als je het niet commerciel gaat gebruiken zal het waarschijnlijk niet zo'n groot probleem worden.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Meelobee schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:56:
[...]

En dit gaat niet op als er op de originele logo's van DTS / DD / THX ook copyright zit, want het verschil tussen logo's en merk kleding voor de wet is ???

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Oke, Ik heb even gekeken op de Dolby en DTS websites. Ze geven duidelijk aan dat gebruik van logo's alleen mag na expliciete toestemming. DTS nuanceert dat door aan te geven dat je de logo's van hun zelf wel mag gebruiken, echter niet afkomstig van anderen. Van uitzonderingen voor non-commercieel gebruik staat helemaal niets vermeld.

Gezien deze feiten lijkt het me dus handig om het topic maar gewoon te sluiten. Als je logo's wil zoeken, zul je dat op eigen houtje moeten doen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Oke jongens. Na wat overleg is besloten dat dit topic weer open mag :)

Mochten er alsnog problemen ontstaan draaien we de knop natuurlijk weer net zo makkelijk om.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet precies hoe het zit met copyright enzo, ik heb ergens ooit gelezen dat het namaken van merken voor niet-commercieel gebruik niet fout is.

Maar goed weer ff on-topic:
Ik had wel wat aan die laatste THX plaque. Die ziet er goed uit! Ik zoek ook al in alle hoeken en gaten van het internet maar ik heb er niet echt veel gezien nog.

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-02 10:52
intressant topic dit. Voor enige weken terug is deze vraag ook langs gekomen. Ik ben alleen bezig geweest met de search en kan hem niet mer vinden. Ik ben niet zulke goede vrienen met de gotsearsch, wilt me nooit helpen :X

Ik dacht dat het in het post "hier je home cinema set fotos" topic was... maar welk deel.

Hier stonden in ieder geval zeker 5 links naar verschillende sites met highres logo.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

thefox154 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:47:
intressant topic dit. Voor enige weken terug is deze vraag ook langs gekomen. Ik ben alleen bezig geweest met de search en kan hem niet mer vinden. Ik ben niet zulke goede vrienen met de gotsearsch, wilt me nooit helpen :X
Dat is dit zelfde topic ;)

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
In het AV-patstopic was het inderdaad ook al langsgekomen, inclusief een stapeltje enorm hi-res plaatjes :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

Verwijderd

Topicstarter
Even een kickje omhoog*

Heeft iemand nog wat leuke dingen gevonden? ik heb ze net boven mijn home-cinema tv gehangen (die hier eerder langs kwamen) en ik zoek er eigelijk nog 1.

Heeft iemand nog een leuke?
Pagina: 1