Mede Tweakers
Ik heb voor een aantal van jullie misschien een leuk probleem!
Omschrijving netwerk:
Ik zal allereerst ons netwerk en overige informatie met jullie delen. Wie hebben hier een Novell netware (6.5) server staan voor de filesharing. De cliënt zijn geïnstalleerd met het besturing systeem Windows XP, Hier staat de laatste nieuwe cliënt op. Voor de rest geen bijzonderheden.
Het probleem:
Mijn probleem is als volgt, Als de gebruiker inlogt in het netwerk op haar standaard computer is er niks aan de hand, ze ziet al haar persoonlijke documenten op haar persoonlijke omgeving. Wanneer ze een willekeurige andere computer uit het netwerk pak, verdwijnt de helft van haar documenten.
Zelf ondernomen:
Ik heb voor een aantal van jullie misschien een leuk probleem!
Omschrijving netwerk:
Ik zal allereerst ons netwerk en overige informatie met jullie delen. Wie hebben hier een Novell netware (6.5) server staan voor de filesharing. De cliënt zijn geïnstalleerd met het besturing systeem Windows XP, Hier staat de laatste nieuwe cliënt op. Voor de rest geen bijzonderheden.
Het probleem:
Mijn probleem is als volgt, Als de gebruiker inlogt in het netwerk op haar standaard computer is er niks aan de hand, ze ziet al haar persoonlijke documenten op haar persoonlijke omgeving. Wanneer ze een willekeurige andere computer uit het netwerk pak, verdwijnt de helft van haar documenten.
Zelf ondernomen:
- Wat ik zelf als allereerste gedaan heb is als Admin ingelogd en ook daar zie ik niet al haar files staan
, beetje raar dus.
- Ook heb ik gekeken of het misschien geen hidden files waren, ook dat was niet het geval.
- Ook kan het niet liggen aan haar persoonlijk limiet op de server, voor persoonlijke mappen staat jammer genoeg nog geen restrictie. Er is meer als genoeg ruimte nog vrij.