Via drivers install?

Pagina: 1
Acties:

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 18:42
Beste mensen,

ik heb het al met de search option geprobeerd maar kon niets vinden.
Ik heb/had (dat moet ik dus nog uitzoeken) een beetje probleempjes met UT en mijn Savage 4.
Nu heb ik net VIa 4in1 4.28 en de allernieuwste (8.20.35 beta) Savage 4 drivers gedownload. 3DMark wel opeens 30 punten (800:( --> 835:'( ) omhoog.
Hoe moet je nu precies die VIA drivers installen. Gewoon Setup runnen, alle goed opties en dan rebooten? Kun je daarna alles weer weghalen, dat is eigenlijk meer mijn vraag.
Thnx

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 10:09

duderuud

Sliden is koel

Je hoeft niks weg te halen. Bij de stup wordt een inf-bestand geinstalleerd, en bij een reboot voert die een paar installaties uit.

Het kan zijn dat er bij de installatie om een bestand gevraagd wordt (viagart.cat), die moet je ff zoeken bij www.viatech.com of zoiets.

Dit kun je trouwens het beste doen na een verse installatie van windhoos...

Motor-Forum.nl

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 18:42
Ik bedoel meer: kan ik de directory waaruit ik die drivers heb geïnstalleerd weghalen.

Bijvoorbeeld f:\via428\

Ik denk het haast wel, het is niet zoiets als d:\supercoolegame

waarin dus het spel/drivers zijn geïnstalleerd en als je die weghaald dat die drivers dan niet meer worden geladen.

Samenvattend(had ik al veel eerder moeten doen) : Als ik f:\via428\ weghaal, worden de drivers dan nog wel geladen?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

Volgens mij staan die VIA drivers gewoon in je Windows/system en worden ook zo in je register geladen. Maak ff een kopietje en zet die ergens anders neer. Dan die op F: weghalen, en dan PC uit en weer aan, UT op starten, kijken of 't goed is.... 8-)

Suc6

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Maar waar heb jij VIA-drivers voor nodig? Je hebt toch een pentium? :?

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
niet nodig voor een pentium dacht het wel als je een via mainboard heb dan heb je ze wel degelijk nodig.en aangezien de meeste ook voor intel een via chipje gebruikt zal je ze toch moeten gebruiken.
Pagina: 1