Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

1500 mAh AAA batterijen.. Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug op een veiling op internet AAA batterijen met een capaciteit van 1500 mAh gezien van het merk Maxcell.

Nu heb ik wat rond zitten neuzen op het internet en kom alleen maar AAA batterijen tegen met een maximale capaciteit van 1000/1100 mAh, nu vroeg ik me dus af ofdat die 1500 mAh soms een marketing/verkoop truuk is, en dat de capaciteit dus in werkelijkheid minder is.

Heeft iemand ervaring met zulke batterijen?

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 20:37
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:08:
Ik heb een tijdje terug op een veiling op internet AAA batterijen met een capaciteit van 1500 mAh gezien van het merk Maxcell.

Nu heb ik wat rond zitten neuzen op het internet en kom alleen maar AAA batterijen tegen met een maximale capaciteit van 1000/1100 mAh, nu vroeg ik me dus af ofdat die 1500 mAh soms een marketing/verkoop truuk is, en dat de capaciteit dus in werkelijkheid minder is.

Heeft iemand ervaring met zulke batterijen?
Ik zou zeggen: Nep :P
Ff serieus, 1500mAh kan natuurlijk nooit in een AAA batterij. Tot nu toe gaat met 50 tot 100mAh gestaag omhoog, waarbij 1000mAh wel zo'n beetje de grens lijkt te zijn. Is een beetje vreemd dat Maxcell dan ineens met 1500mAh zou komen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Lijkt me heel duidelijk oplichterij. Maxcell lijkt op Maxell, een bekend merk, maar heeft er helemaal niks mee te maken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 20:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Even voor de duidelijkheid. Ik denk dat je deze veiling bedoeld?

http://item.express.ebay....amcorderQQcmdZExpressItem
[IMG URL =] http://www.handy-foto-pc.de/pics/Akkus/4aaamaxx.jpg [/IMG URL]

Neuware, Originalverpackt
Original Maxxcell-Qualitätsware
1500mAh Kapazität - Power ohne Ende!
Diese Micro-Mignon Zellen haben die Größe AAA/R3 - und finden Verwendung in Digitalkameras, Fotoapparaten, Discman's, MP3-Playern, Gameboy's, Frenbedienungen und vielen anderen Dingen aus dem täglichen Gebrauch!
man kann diese Akkus mehr als 1000mal auf- und entladen - somit schonen Sie Ihren Geldbeutel und auch die Umwelt! Nie wieder Einwegbatterien!
Bitte beachten Sie die Hinweise zur Entsorgung auf der Verpackung!
Ein Ladegerät dafür sowie passende Aufbewahrungsboxen finden Sie in unserem Shop - kaufen Sie gleich beides und sparen Sie Porto!
Klinkt idd wel goed. :) Alleen vreemd dat je deze capaciteit nog niet ziet bij bijvoorbeeld GP mini-penlites. Dat is volgens mij het merk met de 'zware' accu`s. :?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Ik denk dat het eigenlijk wel kan, ik heb hier 1200mah batterijen liggen. En als je google gebruikt krijg je enkele resultaten.

Dit merk bijvoorbeeld
http://www.yatego.com/q,aaa,1500mah

Nooit van gehoord, maar zal wel kloppen. Of ze daadwerkelijk langer mee gaan kan ik niet zeggen. Die 1200 wel itt de 950mA variant.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 20:37
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:05:
Ik denk dat het eigenlijk wel kan, ik heb hier 1200mah batterijen liggen. En als je google gebruikt krijg je enkele resultaten.

Dit merk bijvoorbeeld
http://www.yatego.com/q,aaa,1500mah

Nooit van gehoord, maar zal wel kloppen. Of ze daadwerkelijk langer mee gaan kan ik niet zeggen. Die 1200 wel itt de 950mA variant.
Zal wel kloppen... Dat is dus precies de reactie die Maxcell ook van jou wil horen. GP is inderdaad degene met de "zware" accu's. Er is een verschil tussen 1500mAh leveren en 1500mAh claimen.
Pagina: 1