Wat is eigenlijk de beste provider van nederland waar je de hoogste snelheden mee haalt?
En heeft er eigenlijk al iemand ervaring met Mxstream???
En heeft er eigenlijk al iemand ervaring met Mxstream???
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Alle proemn in n drek
Verwijderd
neeOp donderdag 01 februari 2001 18:32 schreef RA89 het volgende:
@home = wel duur zeker?
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
blaat? BLAAAAAAAAT!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Verwijderd
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
dankjewel heh werken twee vrienden van me en geloof me die kunnen wijnig doen aan jouw probleem, dus reageer je ff af op het managment en niet de gewone werker, die werken wel...Op vrijdag 02 februari 2001 03:24 schreef zakaria het volgende:
in ieder geval alles behalve UPC/CHELLO-troep vuile nichten die gasten die daar werken verdienen gewoon de doodstraf van mij mag dat hele bedrijf opgeblazen worden :(:(:(:(:(:(:(:(:(lang leve ADSL-XS4ALL heel goeie ervaringen mee en nooit gezeik en nette afhandeling van klachten en geen onbeschofte mensen!!!
Verwijderd
Verwijderd
O ja? Een vriend van mij heeft Chello, dus ook kabelnet en die heeft zoveel problemen met mail, downloaden die supertraag is (en dat ligt niet aan de site of zo waar hij download), uploaden en ga zo maar door!1 Hij moet gewoonOp vrijdag 02 februari 2001 17:01 schreef Knakker het volgende:
PC-Freak: Onderbouw je reactie (mbt Chello) of zeg liever niets. Aan het feit dat je @Home gebruikt kan ik afleiden dat je dus nooit zelf Chello hebt gehad...Dat soort reakties zijn best wel
Verwijderd
Ik zou graag met Chello en UPC de zee in gaan en ze dan laten verzuipen.Op vrijdag 02 februari 2001 18:43 schreef RA89 het volgende:
Je kunt dus beter niet met chello of upc in zee gaan?
Verwijderd
Verwijderd
WTF, waar kan ik dit aanvragen?Op donderdag 01 februari 2001 20:19 schreef Berran het volgende:
Ik heb sinds kort EssentTwinner, analogeverbinding via de kabel. Naar inbelmaatstaven redelijk snel en de hele dag voor 1 cent per minuut:):):)
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Verwijderd
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
iddOp donderdag 11 april 2002 20:25 schreef Deeper het volgende:
Beetje oud topic![]()
Dit topic is gesloten.
![]()