Toon posts:

[2003] Kan website's niet meer bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan zonder instellingen hebben gedaan een aantal website''s niet meer bekijken. De vraag is alleen hoe dit kan? Kan het zijn dat ie bepaalde website's gewoon blocked of?

Tot nu toe gaat het om de volgende website's

http://forum.jeugdvanculemborg.nl
www.jeugdvanculemborg.nl
www.flashvault.net
www.toxiclab.org

Kan het soms zijn dat er toch per ongeluk deze website's zijn geblocked? Zoja waar zou je dat kunnen zien dan op de server?

• hstuivenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-02 10:07
Uhm, wat voor setup hebben we?

Ik neem aan 2003 (aan je subject te zien). Heb je ISA draaien? Andere proxy server misschien?
Firewall? DNS instellingen veranderd? Gebruik je eigen DNS of die van provider? Foutmeldingen in eventlog?

Kun je een site op ip adres benaderen ipv op naam? (google.nl : http://66.249.85.104)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je het ip adress van een site weten?? of achterhalen?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:09:
Hoe kan je het ip adress van een site weten?? of achterhalen?
een PING uitvoeren?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

waarom ben je aan het browsen met een server? en waarom naar forums oid?

dit soort dingen kan je altijd beter op een werkstation doen, je weet nooit wat voor rare dingen je binnen haalt met browsen.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik surf op me werkstation.

Maar kan de website's niet vinden. vorige week woensdag wel.. en toen op donderdag in eens niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de website's ping kan ie het ook niet vinden. wat nu?

Verwijderd

Topicstarter
Btw.. als ik een ander proxy gebruikt (die ik op internet kan vinden) kan ik wel de website's vinden.

Dan lijkt het waarschijnlijk op dat de websitw's geblocked zijn of niet?? waar kan je dit dan nakijken op de server?

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Probeer eens de edit-knop ;)

En verder: surf je via de server mbv een proxy? Want dan is de kans aanwezig dat het op de proxy geblockt wordt. Mogelijk dat anders je DNS-server(s) aan het bokken zijn waardoor de lookup fout gaat. Het eerste zou je trouwens moeten kunnen zien aan een melding die je browser krijgt (iets met proxy dus).

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Verwijderd

Topicstarter
Internet Explorer cannot display the webpage

Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.

dat geeft IE dan aan als ik de website wilt bezoeken. waar kan het nu aan liggen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Sorry, maar op deze manier gaan we er niet komen, sourcefinance ;)

Er worden hier een boel vragen aan je gesteld die je niet beantwoord, je toont zelf geen enkele vorm van inzet en wat dit topic in een forum over servers doet snap ik eigenlijk ook niet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.