Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Backup van orginele Nederlandse Motorala V3 firmware gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een weekend intensief stoeien met flash en flex ben ik het even zat. De meeste geprobeerde versies hebben wel wat, maar er valt meestal ook wel iets op aan te merken. Zo mis ik op m'n fraaie zilveren telefoon de mooie originele kleurenschermen (thema Silver) zonder die lelijke knalblauwe balken, de zilverkleurige analoge klok, het vertrouwde gevoel van Nederlandstalige EasySMS teksten. Een backup van mijn data heb ik wel, maar van de originele Nederlandse firmware helaas niet meer. 8)7 Ik kan hem ook nergens op het Internet vinden. Daarom: wie kan mij helpen aan een backup van een niet of echt minimaal veranderde Nederlandse provideronafhankelijke Motorola V3? De versie die ik had was: 07.E0 / R374_G_0E.40.79R / SE6764AXXD1127. Bij voorbaat heel veel dank. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Sorry, typo in de titel. Verbeteren lukt me niet. Misschien kan de Moderator dat?

Dan voor de zoekmachines: het betreft een MOTOROLA V3 RAZR (met 3 o's).

[ Voor 202% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 18:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
(Nog?) geen reacties gehad, maar het is Niet Meer Nodig. *O*

Voor de geïnteresseerde(n): Ik heb het opgelost met MultiFlashFlex en Monster Pack R374_G_0E.42.0ER_PDS005_LP0003_DRM0001_JPJAVA_G_0E_V3_01_0AR_SE8617MXXF1126_1FF.rar gevolgd door Language Pack R374_G_0E.41.C0R_MXLP0114_reflash_MOTOX.rar. Bijna alles is weer bij het oude behalve de EasySMS teksten, die zijn in het Duits maar die kun je aanpassen of weghalen. De flex bevat verbeteringen en uitbreidingen, waaronder meer memory en de beroemde Video Camera. Welke nog meer precies daar is niet achter te komen; modders hebben kennelijk een grote hekel aan beschrijven/documenteren. ;( Anyway, veel geleerd weer de laatste paar dagen...