Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een laptop gekocht, een Compaq Armada e500
Deze werkt goed, (behalve dat de accu nog maar 20min mee gaat
). Maar nu wil ik graag zorgen dat ik nog wat langer door kan werken, want bij 50% van de accu gaat de laptop al in slaapstand.
Dit kan je aanpassen bij energiebeheer, dit wil ik doen maar de schuifjes voor het aantal procent waarbij er actie moet worden ondernomen springen automatisch weer terug. Als ik ze vooruit beweeg dan springen ze terug naar het aantal wat ik dan heb gekozen (als je energiebeheer opent is het 50%, schuif je hem vooruit dan kan je hem niet meer terugschuiven en blijft ie hangen op 80% oid)
Een screenshot hiervan:

Ik heb de accu al meerdere malen gecalibreerd, dit heeft niet geholpen. Ik heb de Compaq Power Management software ook geinstalleerd.
Specs:
Intel Pentium II 400 Mhz
320MB RAM
40GB HDD
Windows XP Professional
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Ik heb een tijdje geleden een laptop gekocht, een Compaq Armada e500
Deze werkt goed, (behalve dat de accu nog maar 20min mee gaat
Dit kan je aanpassen bij energiebeheer, dit wil ik doen maar de schuifjes voor het aantal procent waarbij er actie moet worden ondernomen springen automatisch weer terug. Als ik ze vooruit beweeg dan springen ze terug naar het aantal wat ik dan heb gekozen (als je energiebeheer opent is het 50%, schuif je hem vooruit dan kan je hem niet meer terugschuiven en blijft ie hangen op 80% oid)
Een screenshot hiervan:

Ik heb de accu al meerdere malen gecalibreerd, dit heeft niet geholpen. Ik heb de Compaq Power Management software ook geinstalleerd.
Specs:
Intel Pentium II 400 Mhz
320MB RAM
40GB HDD
Windows XP Professional
Iemand die mij hiermee kan helpen?