Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

KPN Calgary 630

Pagina: 1
Acties:

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:32
Vandaag heb ik een Calgary 630 van KPN bemachtigt alleen weet ik niet of mijn orange free sim hierin geplaatst kan worden (in het boekje staat welke sims er in kunnen maar dan moeten er wel letters aan het eind van 't serienummer staan, deze staat niet bij orange)

Op google kan ik ook niets vinden over voltages en simkaarten evenals op GoT

Ik hoop dat jullie kunnen helpen, het is namelijk niet echt handig om de nummers over te tikken

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-11 15:22
Je hebt dat ding al gekocht als ik het goed begrijp? Heb je het dus al geprobeerd of het werkt? Lijkt mij de makkelijkste manier om erachter te komen, als het het doet dan werkt het en anders niet.

Anders kan je nog proberen een simkaartje te vinden die het sowieso wel in de calgary doet en eerst vanuit je mobiele telefoongeheugen de nummers daar naar toe kopieren en dan weer naar de calgary kopieren.

• altec
Dat is het probleem juist.. je kan het niet "proberen" wanneer je sim een andere voltage slikt is je sim dus naar de *&Y^%*%^( Daarom ben ik ook op zoek naar de voltages van simkaarten.

Heb zelf een Orange free abo dus als iemand daarvan het voltage weet zou het superdepuper zijn ;)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik geloof dat alle SIMs tegenwoordig 3 volt zijn en dat je een redelijk antieke moet hebben als het nog een 5 volts model is. Kan je anders niet langs de Primafoon oid of de winkel waar je dat ding hebt gescoord om te vragen hoe het precies zit? Meestal hebben ze ook zo'n SIM-kloner waarmee alles overgezet kan worden :).,

• altec
Hij mag op slot...