Dag mensen, het volgende:
eerst even de specs:
-chieftech 400watt
-MSI P965 Neo
-Core2Duo E6600 @2,4 /fsb-266
-Dual 1024mb (2x512mb PC4300-533Mhz) 4-4-4-12
-ATI x1600xt 256mb
-NEC dual layer dvdbrander
-Maxtor 320gb sata2
-Audigy2 ZS
Ik heb het moederbord en processor net nieuw.
Ik kon in het begin met pijn en moeite windowsxp aan de gang krijgen. Is me uiteindelijk gelukt en alles draaide redelijk. De problemen kwamen met het naar binnen halen van gegevens, installeren van programma's. Alles liep in de soep en van de ene fout kwam ik in de andere en tenslotte besloot ik de hele rommel maar weer opnieuw te installeren.
Dit wou dus niet meer. Comp boot, cd wordt geladen, drivers worden in geheugen gezet, bestanden worden gekopieerd. Vervolgens start hij normaal weer op na 15 secs gewacht te hebben.
Gaat dus verder met installeren van bestanden en dan krijg ik de eerste foutmelding:
Windows kan het installatie programma DISKDRIVE niet laden.
CDROM
Battery
Dit geeft hij dus 3x aan en na dit weggedrukt te hebben kan ik het normale proces vervolgen. Comp reboot normaal en probeert windows te starten maar reboot vervolgens weer.
WAT ik ook geprobeerd heb, niets hielp. Telkens weer dezelfde foutmeldingen.
Veranderingen in de bios, hardware omgooien en noem maar op. Ik kan dus win xp er niet weer goed op krijgen. Dit was dus met een gekraakte versie. Heb vervolgens mijn originele geprobeerd en dan krijg al in een eerder stadium te maken met "leesfouten" van DLL bestanden.
Het gekke is dat ik het systeem al draaiende heb gehad met 3dMark06, etc.
Hopend dat iemand me kan helpen,
groeten Tony
eerst even de specs:
-chieftech 400watt
-MSI P965 Neo
-Core2Duo E6600 @2,4 /fsb-266
-Dual 1024mb (2x512mb PC4300-533Mhz) 4-4-4-12
-ATI x1600xt 256mb
-NEC dual layer dvdbrander
-Maxtor 320gb sata2
-Audigy2 ZS
Ik heb het moederbord en processor net nieuw.
Ik kon in het begin met pijn en moeite windowsxp aan de gang krijgen. Is me uiteindelijk gelukt en alles draaide redelijk. De problemen kwamen met het naar binnen halen van gegevens, installeren van programma's. Alles liep in de soep en van de ene fout kwam ik in de andere en tenslotte besloot ik de hele rommel maar weer opnieuw te installeren.
Dit wou dus niet meer. Comp boot, cd wordt geladen, drivers worden in geheugen gezet, bestanden worden gekopieerd. Vervolgens start hij normaal weer op na 15 secs gewacht te hebben.
Gaat dus verder met installeren van bestanden en dan krijg ik de eerste foutmelding:
Windows kan het installatie programma DISKDRIVE niet laden.
CDROM
Battery
Dit geeft hij dus 3x aan en na dit weggedrukt te hebben kan ik het normale proces vervolgen. Comp reboot normaal en probeert windows te starten maar reboot vervolgens weer.
WAT ik ook geprobeerd heb, niets hielp. Telkens weer dezelfde foutmeldingen.
Veranderingen in de bios, hardware omgooien en noem maar op. Ik kan dus win xp er niet weer goed op krijgen. Dit was dus met een gekraakte versie. Heb vervolgens mijn originele geprobeerd en dan krijg al in een eerder stadium te maken met "leesfouten" van DLL bestanden.
Het gekke is dat ik het systeem al draaiende heb gehad met 3dMark06, etc.
Hopend dat iemand me kan helpen,
groeten Tony