beste allen 
ik heb gisteren SAMI oftewel San Andreas Mod Installer geinstalleerd om een aantal
car mods te kunnen installeren in mijn GTA.
nu vereist SAMI dat ik .NET framework 1.1 geinstalleerd had.
nou dit dus gedaan, SAMI werkte ook perfect, alles goed tot dan toe.
nu start ik vandaag mijn PC weer op, en krijg ik een XP inlogscherm voor de admin account
terwijl deze normaal gewoon direct doorstart tot aan het bureaublad.
ook bij het afsluiten krijg ik nu ipv die 3 mooi gekleurde buttons, een soort van menu waarin
ik kan kiezen voor afsluiten, opnieuw starten, afmelden etc dus het ziet er heel anders uit
en bij het booten dus dat vage inlogschermpje (terwijl ik geen wachtwoord op de admin account
heb omdat ik de enige persoon ben die aan deze pc zit).
hoe krijg ik dit nu weer allemaal bij het oude?
heb zo'n idee dat het dus aan dat .NET gebeuren ligt en heb dat ook gelijk verwijderd maar
het inlogscherm en het menu bij het afsluiten blijft, helaas.
hoe op te lossen?
alvast bedankt!!
ik heb gisteren SAMI oftewel San Andreas Mod Installer geinstalleerd om een aantal
car mods te kunnen installeren in mijn GTA.
nu vereist SAMI dat ik .NET framework 1.1 geinstalleerd had.
nou dit dus gedaan, SAMI werkte ook perfect, alles goed tot dan toe.
nu start ik vandaag mijn PC weer op, en krijg ik een XP inlogscherm voor de admin account
terwijl deze normaal gewoon direct doorstart tot aan het bureaublad.
ook bij het afsluiten krijg ik nu ipv die 3 mooi gekleurde buttons, een soort van menu waarin
ik kan kiezen voor afsluiten, opnieuw starten, afmelden etc dus het ziet er heel anders uit
en bij het booten dus dat vage inlogschermpje (terwijl ik geen wachtwoord op de admin account
heb omdat ik de enige persoon ben die aan deze pc zit).
hoe krijg ik dit nu weer allemaal bij het oude?
heb zo'n idee dat het dus aan dat .NET gebeuren ligt en heb dat ook gelijk verwijderd maar
het inlogscherm en het menu bij het afsluiten blijft, helaas.
hoe op te lossen?
alvast bedankt!!