Toon posts:

Windows Installeert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zeer vreemde fout!

Ik wil Xp nieuw installeren maar dit lukt niet meer, ik krijg steeds een melding, dat de setup van een gekopieerde cd word geinstalleerd.
Ik heb de HD al uitgebouwd en geformateerd in een ander systeem, maar nog steeds geen succes. Ook heb ik een andere cd gebruikt maar ook hier dezelfde melding. De melding komt al tijdens het kopieren van de bestanden, geheel in het begin van de setup.

Heeft Microsoft een nieuw soort beveiliging ingebouwd?? Iemand suggesties??

Alvast bedankt,
Eric

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat is de exacte error en waar krijg je deze precies?

Verwijderd

Ik heb dit op mijn oude pc ook gehad, een celeron 666mhz met 256mb geheugen. Het probleem was dat het geheugen kapot was of iets in die richting, toen ik het heb vervangen met ander geheugen ging de setup wel door :+

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

klinkt alsof ie de CD niet goed kan lezen. Is je IDE-config ok :? En hoe oud is je speler, is die nog wel OK? Probeer anders even met een andere CD-speler :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
we gaan het ff proberen. Het gekke is dat Xp net wel werkte met het geheugen bankje dat ik erbij gezet had, maar omdat er zoveel zooi op de schijf stond wilde ik hem nieuw installeren. En toen ging het fout.

De fout begint tijdens de installatie, als de windows cd de setup bestanden gaat kopieren.

Het gaat hier om een stripje PC133 128Mb. Dit stripje is wel eerst in een PC100 slot geweest van een andere pc, maar dit mag toch geen probleem geweest zijn toch? PC133 mag toch gewoon in een PC100 slot gezet worden?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:37:
klinkt alsof ie de CD niet goed kan lezen. Is je IDE-config ok :? En hoe oud is je speler, is die nog wel OK? Probeer anders even met een andere CD-speler :)
Nee ist niet, zitten twee drives in en alle twee dezelfde melding, toch bedankt voor je suggestie

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:37:
we gaan het ff proberen. Het gekke is dat Xp net wel werkte met het geheugen bankje dat ik erbij gezet had, maar omdat er zoveel zooi op de schijf stond wilde ik hem nieuw installeren. En toen ging het fout.

De fout begint tijdens de installatie, als de windows cd de setup bestanden gaat kopieren.

Het gaat hier om een stripje PC133 128Mb. Dit stripje is wel eerst in een PC100 slot geweest van een andere pc, maar dit mag toch geen probleem geweest zijn toch? PC133 mag toch gewoon in een PC100 slot gezet worden?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
PC133 kun je idd op PC100 snelheden laten lopen, dat is geen probleem.

Maar nogmaals, geef de exacte error eens.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:40:
[...]

PC133 kun je idd op PC100 snelheden laten lopen, dat is geen probleem.

Maar nogmaals, geef de exacte error eens.
\
:) Kan hem ff niet meer oproepen........heb het geheugen stripje eruit gehaald and guess what, nu loopt hij gewoon door........Dus geheugen probleempje! Thnks allemaal _/-\o_
Pagina: 1