Toon posts:

Kabel HP 1502

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beeldscherm ( HP 1502 ) waarvan de 'stroomkabel' is doorgeknipt bij een inbraak
nu is mijn vraag of ik deze nog ergens los kan kopen.
De aansluiting zit binnenin de monitor zeg maar, dus het is geen stekker die je zo achter in de monitor steekt

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:12:
Ik heb een beeldscherm ( HP 1502 ) waarvan de 'stroomkabel' is doorgeknipt bij een inbraak
nu is mijn vraag of ik deze nog ergens los kan kopen.
De aansluiting zit binnenin de monitor zeg maar, dus het is geen stekker die je zo achter in de monitor steekt
Je zou hem weg kunnen brengen naar een electronica winkel die ok reparaties uitvoert. Daar kunnen zij hem zeker in elkaar zetten

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Stroomkabel is toch niet zo moeilijk - gewoon kroonsteentjes pakken en willekeurige power cable eraan vastmaken toch?

Oslik blyat! Oslik!

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Dat kan wel, maar mooi is anders lijkt mij

www.koopeendroom.nl

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Idd, gewoon kroonsteentje met wat tape er omheen. En als die in het zicht valt dan plak je het kroonsteentje achter op de monitor zodat je hem niet meer ziet. En naast kroonsteentjes zijn er vast nog wel professionelere manieren om een kabel aan elkaar te zetten.

Dit is heel wat minder complex dan als het een de (vastgemonteerde) VGA-kabel was die was doorgeknipt.

Overigens zal het ook niet zo heel erg moeilijk zijn om een compleet nieuwe kabel te monteren. Gewoon scherm openschroeven en kijken waar de 2 draadjes vastzitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Palomar op 03-12-2006 14:23 ]

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
solderen en krimpkous gebruiken om het mooi af te werken en gaan met die banaan :D
Pagina: 1