Ik ben subscriber bij msdn en draai nu al 2 weken vrolijk de vista RTM maar ik merk dat de 3D prestaties 10%-20% minder zijn geworden. Er van uitgaande dat dit ligt aan nog niet geoptimaliseerde drivers i.v.b met de nieuwe driver-architectuur voor vista en ik nam dit dus maar voor lief. Na echter wat gegraven te hebben in de settings kwam ik de in de 'advanced settings' dit tegen.

(Advanced properties in Vista)
Na aardig wat gezocht te hebben in verschillende forums kwam ik echter niets gelijkwaardigs tegen.
Het lijkt me dat het hier aan ligt. Omdat de samsung 1.1ns DDR3 chips op m'n video kaart een stuk sneller lopen dan m'n Kingston DDR2 pc-6400s ook al zou het zijn voor textures op te slaan of selectieve dumps. In ieder geval snoept het 255mb van mijn systeem geheugen af en dat mag nooit de bedoeling zijn.
Ik hoop dat de tweakers misschien tips hebben?
Edit: M'n moederbord is trouwens een P5NSLI (nForce 570 zonder interne vga) dus er zou niet eens een optie voor shared memory moeten zijn

(Advanced properties in Vista)
Na aardig wat gezocht te hebben in verschillende forums kwam ik echter niets gelijkwaardigs tegen.
Het lijkt me dat het hier aan ligt. Omdat de samsung 1.1ns DDR3 chips op m'n video kaart een stuk sneller lopen dan m'n Kingston DDR2 pc-6400s ook al zou het zijn voor textures op te slaan of selectieve dumps. In ieder geval snoept het 255mb van mijn systeem geheugen af en dat mag nooit de bedoeling zijn.
Ik hoop dat de tweakers misschien tips hebben?
Edit: M'n moederbord is trouwens een P5NSLI (nForce 570 zonder interne vga) dus er zou niet eens een optie voor shared memory moeten zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 20:14 ]