Ehm, hoe kan ik eigenlijk zien welk type er precies in de computer zit?
Dus LE, GS, GT, GTX of ...?
Dit zijn natuurlijk dingen die je prima zelf kan opzoeken. Meestal geeft de nvidia driver dit namelijk gewoon aan, directx geeft het aan en apparaatbeheer waarschijnlijk ook. Mocht dat nou niet zo zijn probeer dan eens Everest of SiSoftware Sandra.kraades schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:41:
Ehm, hoe kan ik eigenlijk zien welk type er precies in de computer zit?![]()
Heb ik geprobeerd, maar ik zie steeds alleen "GeForce 6800" staan...rodie83 schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:02:
[...]
Dit zijn natuurlijk dingen die je prima zelf kan opzoeken. Meestal geeft de nvidia driver dit namelijk gewoon aan, directx geeft het aan en apparaatbeheer waarschijnlijk ook. Mocht dat nou niet zo zijn probeer dan eens Everest of SiSoftware Sandra.
[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 26-11-2006 22:48 ]
Bah neen, dan nog kan ie van ze allemaal zijn.Admiral Freebee schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:42:
Er bestaat ook gewoon een GeForce 6800 dus zonder enige toevoegingen achter de naam. Maar je kan het inderdaad uitlezen met een groot aantal systeem informatie tools zoals bijvoorbeeld Everest, SiSoft Sandra, Rivatuner etc.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Weet ik, maar ik wil ook maar gewoon zeggen dat er niet persé iets achter de 6800 moet staan.Snakiej schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:44:
[...]
Bah neen, dan nog kan ie van ze allemaal zijn.
Everest ussually does the trick
Dit topic is gesloten.
![]()