Toon posts:

beeldscherm standby bij opstarten (haperen) ilyama schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
eerst maar de specs van mn pc:

Asus A8v Deluxe
AMD3000+
ATI club 3d 9800 pro
512 intern
2HD's 120 gb samsung 80 gb maxtor

scherm: ilyama vision master pro 410

ik had geen enkel probleem, totdat ik het scherm tijdelijk als dual screen bij mn laptop gebruikte. na het terugkoppelen ging mijn scherm op standby vlak voor het aanmeldscherm van windows xp. slechts af en toe deed hij het. heb update van drivers geprobeerd maar hielp niet. Ik besloot om te formatten. aangezien ik dat toch een keer moest doen. dus alles geformat leek het normaal te doen. Uiteindelijk toch weer problemen. Omdat het misschien aan het scherm kon liggen. ander scherm geregeld.

ander scherm: Ilyama vision master 500 24". deze geeft geen problemen in deze zin. Maar, in IE en firefox hapert het scrollen naar boven/beneden. trouwens ook met andere programma's. heb verschillende drivers geprobeerd. nieuwe ati drivers, omega drivers, muis software etc geinstalleerd. niks lijkt te helpen. Raak inmiddels aan het eind van mijn oplossingen.

Mijn excuses als het al ergens gepost staat. heb echter vrijwel alles nagelopen tot zon 2 jaar terug, heb geen oplossing gevonden, ook niet in topics met vergelijkbare problemen.

Iemand hier ervaring mee/bekend met een eventuele oplossing?

bij voorbaat dank

Verwijderd

Topicstarter
is er echt niemand op tweakers die hier niet bekend mee is? of is het gewoon zon slechte vraag?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Al een andere videokaart geprobeerd?

Verwijderd

ik heb een e481S 19inch en heb sinds twee weken probleem bij opstarten gaat scherm na 2 seconden naar slaapstand en wordt alleen weer geactiveerd door aan/uit schakelen of pc opnieuw opstarten. op mijn laptop aangesloten als tweede monitor heeft ie ca twee dagen gewerkt. nu op alle computers zelfde probleem. herken je dit? ik heb ook ilyama benaderd, weet jij al meer? groet, ben

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niks meer helaas, videokaart heeft inmiddels de geest gegeven. nog niet 100% zeker dat daar het probleem zat, maar alles wijst erop.

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe videokaart erin gezet, loopt weer als een zonnetje
Pagina: 1