MSI VIVID op NX7900GTO ook zelf in drivers te verwerken?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb inmiddels al wat research gedaan maar kan bijna nergens wat duidelijks vinden over MSI VIVID behalve dat het scherpte en kleuren op een hoop MSI kaarten verbetert!

Mijn vraag is aangezien ik een MSI NX7900GTO heb of ik dit zelf ook kan aanpassen in de laatste NVIDIA 93.71 drivers kan aanpassen of andere drivers?
MSI ligt namelijk zoals bijna altijd achter met zijn driver updates en ik zou toch graag genieten van de verbeteringen van VIVID? 8)

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:42
hey :)

ik heb ook een MSI kaartje met VIVID en ik heb het gewoon de eerste keer geinstalleerd met de drivers die op de CD stonden,
Daarna gewoon andere drivers eroverheen gegooid en Vivid blijft er gewoon op staan :Y)

Hoop dat ik hierbij jou vraag heb beantwoord :)

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Zit VIVD dan ENKEL in de MSI drivers en is dit geen los programma? Kon het namelijk niet vinden op de CD...overigens ligt de kaart nog naast mij in verpakking :'( aangezien mijn ASUS A8N32-SLI DELUXE er nog niet is!

Dan nog kijken of ik een 20 -> 24 pin ATX stekker ergens kan kopen aangezien ik nog een ENERMAX 460WATT voeding heb..

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Alles leuk en aardig...heb i.d.d. dat je gewoon de drivers er overheen kan instaleren en VIVID blijft staan...maar hoe kan ik dat MSI gebeuren weer verwijderen want dat lukt mij met GEEN mogelijkheid...zowel niet met uninstall, Crap Cleaner als Drivercleaner!

Verder kan Ik ASUS PROBE II ook niet verwijderen en krijg een vage error als ik dat wel wil...wie kan mij helpen? :'(