Toon posts:

[USB] Apparaten geregeld niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het overkomt me geregeld dat diverse aangesloten USB apparataen tijdens het werken ineens niet meer herkend worden ( bijv, tablet muis, printer, camera , PDA-craddle.
Ik heb ook nog wat aan een extern ( Medion) USB hubje hangen, en na wat geklungel en verwisselen van posities ( ook op de PC-poorten ) komt één en ander meestal wel weer tevoorschijn.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen en waaraan dit ligt?
De PC is up-to-date, heb ook geen virus gevonden.

• UTP
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10-2025

UTP

Unshielded Twisted Person

Is de medion hub met voeding? Zo ja, probeer eens de voeding eruit te laten. Dit gaf bij mij problemen op een usb hub. Voeding is eigenlijk alleen nodig als je veel apparaten eraan hebt hangen die veel stroom trekken uit de usb poort.

Verwijderd

Topicstarter
UTP schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:37:
Is de medion hub met voeding? Zo ja, probeer eens de voeding eruit te laten. Dit gaf bij mij problemen op een usb hub. Voeding is eigenlijk alleen nodig als je veel apparaten eraan hebt hangen die veel stroom trekken uit de usb poort.
Heeft inderdaad voeding ja. Maar tot een paar weken geleden altijd zonder problemen gewerkt. Krijg sinds de problemen opdoken ook bij tijd en wijlen bij het opstarten de melding dat Generic Host Process voor Win32 een probleem heeft veroorzaakt. Dat heeft er volgens mij ook iets mee te maken.

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 12:24
contactje van usbpoort naar zijn grootje? heb een laptop die daar last van heeft. soms na wat vrutten dat hij het wel herkend

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana