Ik heb in een sub volgende code staan:
j = 0
Do
BBUpperWebT = Sheets("DIMENSION").Cells(50 + (40 * j), 10)
BBUpperWebW = Sheets("DIMENSION").Cells(43 + (40 * j), 9)
BBUpperFlangeI = Sheets("DIMENSION").Cells(27 + (40 * j), 50)
Sheets("DIMENSION").Cells(51 + (40 * j), 10) = 1/BBUpperWebT
j = j + 1
Loop while j < 11
De tweede en de derde lijn leest hij zonder probleem in, maar van de eerste maakt hij een probleem. Van zodra ik het programma uitvoer krijg ik een overflow foutmelding. BBUpperWebT blijkt dan Empty te zijn.
De coordinaten zijn zeker juist en ik heb ook al geprobeerd de naam te veranderen zonder resultaat. De bewuste cel is wel een cel waar een berekening wordt gemaakt maar dat zou toch geen probleem mogen zijn?
In het programma staan er onder die drie regels nog een aantal keer hetzelfde (maar dan met CC, DD, ...) en het is altijd die eerste regel XXUpperWebT waar hij een probleem van maakt.
Oh ja, hij maakt al een probleem bij de eerste keer dat de loop doorlopen wordt dus daar ligt het denk ik niet aan. Ik heb die er gewoon bijgezet omdat ik niet zeker ben of het daar wel aan ligt.
voor o-ja'tjes hebben we de editknop uitgevonden
j = 0
Do
BBUpperWebT = Sheets("DIMENSION").Cells(50 + (40 * j), 10)
BBUpperWebW = Sheets("DIMENSION").Cells(43 + (40 * j), 9)
BBUpperFlangeI = Sheets("DIMENSION").Cells(27 + (40 * j), 50)
Sheets("DIMENSION").Cells(51 + (40 * j), 10) = 1/BBUpperWebT
j = j + 1
Loop while j < 11
De tweede en de derde lijn leest hij zonder probleem in, maar van de eerste maakt hij een probleem. Van zodra ik het programma uitvoer krijg ik een overflow foutmelding. BBUpperWebT blijkt dan Empty te zijn.
De coordinaten zijn zeker juist en ik heb ook al geprobeerd de naam te veranderen zonder resultaat. De bewuste cel is wel een cel waar een berekening wordt gemaakt maar dat zou toch geen probleem mogen zijn?
In het programma staan er onder die drie regels nog een aantal keer hetzelfde (maar dan met CC, DD, ...) en het is altijd die eerste regel XXUpperWebT waar hij een probleem van maakt.
Oh ja, hij maakt al een probleem bij de eerste keer dat de loop doorlopen wordt dus daar ligt het denk ik niet aan. Ik heb die er gewoon bijgezet omdat ik niet zeker ben of het daar wel aan ligt.
voor o-ja'tjes hebben we de editknop uitgevonden
[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 26-11-2006 21:06 . Reden: twee berichten samengevoegd ]