Toon posts:

Javascript

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij met het volgende helpen?

Ik heb een pagina gekregen en daar moet nu een mogelijkheid bij komen die een afbeelding upload en meestuurd met het formulier naar een e-mailadres.

Hieronder de code van de pagina. Als iemand mij hiermee kan helpen zou ik erg uit de brand geholpen zijn.

<?

$formulierweergeven = '1';
if($mailform_submit){
$formulierweergeven = '0';

$gegevens .= '<b>Naam</b> : '.$mailform_5.'<br>';
$gegevens .= '<b>Woonplaats</b> : '.$mailform_9.'<br>';
$gegevens .= '<b>GSM telefoon</b> : '.$mailform_10.'<br>';
$gegevens .= '<b>e-Mail adres</b> : '.$mailform_11.'<br>';
$gegevens .= '<b>Soort truck</b> : '.$mailform_12.'<br>';
$gegevens .= '<b>Merk</b> : '.$mailform_13.'<br>';
$gegevens .= '<b>Type</b> : '.$mailform_14.'<br>';
$gegevens .= '<b>Registratiejaar</b> : '.$mailform_15.'<br>';
$gegevens .= '<b>Opmerkingen</b> : '.$mailform_27.'<br>';

<tr>
<td width='20%' style='padding: 3' bgcolor='' align=''>
<font style='color: ; font-family: Verdana' size="2">e-Mail adres<font color="#FF0000">*</font></font></td>
<td width='63%' bgcolor='' align='' style='padding: 3'>
<font face="Verdana">
<input type='text' name='mailform_11' size='30' value=''></font><font style='color: ; font-family: Verdana' size="2"> </font> </td>
</tr>

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 16:05 . Reden: De code was te lang ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:04
Wat heb je zelf gedaan? maak aub gebruik van code tags en post niet zomaar de hele lap code, maar relevante stukken.

Je wilt gewoon een nieuwe entry in het formulier, je weet niet hoe je binnen deze entry foto's moet uploaden?

Specs

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
Mischien is het handig om het in code blocks te zetten dan is het wat overzichtelijker.

Verder wat is het probleem presies.

[edit]
Too late :X

[ Voor 8% gewijzigd door neothor op 26-11-2006 15:53 ]

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar ik ben hier ook helemaal niet bekend mee.

Ik wil graag dat er in het formulier een mogelijkheid komt om een foto te selecteren, die dan na het drukken op de submit button wordt meegestuurd naar een bepaald e-mail adres.

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
Voor dat soort dingen gebruik ik meestal http://phpmailer.sourceforge.net/

En verder zoek eens naar wat tutorials want echt moeilijk is het niet.

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Verwijderd

Ten eerste...wat heeft dit met javascript te maken?

Ten tweede, het gaat hier dus over PHP. Aan de code te zien is dit een voorgebakken stukje uit het jaar 0 (waarin globals nog standaard aan stonden), en heb je er zelf niet al te veel verstand van.

Als tip zou ik willen meegeven: ga op beginnersforums zoeken naar php tutorials, of zoek op google naar php+image upload:
http://www.google.nl/sear...upload&btnG=Google+zoeken
Daarnaast heb je natuurlijk nog een form-tag nodig om een bestand te versturen, en daarbij is Google ook je vriend:
http://www.google.nl/sear...upload&btnG=Google+zoeken

Succes in ieder geval :).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 16:41 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zie nergens een probleemstelling en ook nergens eigen inzet. Op GoT gaan we er op zijn minst vanuit dat iemand zelf al een poging heeft gedaan om een oplossing te verzinnen, en dat betekent dus ook dat we er vanuit gaan dat je op zijn minst wat basiskennis hebt over je probleemdomein. Dat je dit probleem benoemt als een Javascript-probleem terwijl het eigenlijk om PHP gaat zegt wat dat betreft al genoeg. :X

Lees Waar hoort mijn topic? even door, en daarna ook Programming FAQ - Het FAQ/Beleid topic en dan met name Programming FAQ - PHP: Het gebruik van superglobals, dan kom je er wel uit. Daarnaast zou het fijn zijn als je, voor je nog eens een topic opent, eerst Het algemeen beleid nog eens doorneemt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.