Toon posts:

wat kan ik aan mijn pc verbetere?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik bijvoorbeeld UT speel gaat hij bij mij altijd langzamer dan bij iedereen en daar baal ik van...
nu wil ik ff iets verbeteren:
ik heb een 15 (tering hoe doe je dat tekentje) inch monitor maar die wil ik niet verbeteren
verder: 196 mb ram :)
intel pentuim celeron 300 :(
diamond stealth s 540
24 gig
het is mijn proccesor he!
maar kan ik gewoon een nieuwe proceesor kopen en in mijn board mieteren of moet ik dan ook weer een neiuwe board kopen?

Verwijderd

Hoord dit niet op hardware algemeen?

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer het eens in Hardware algemeen en probeer een beetje te letten op je typefouten.

Kan een adje hem ff moven ?

Verwijderd

een nieuwe stekker :)

Verwijderd

Hoeveel geld heb je ??

- Duron 800 (iets in die richting)

- nieuwe videokaart (GF2 MX)

Verwijderd

Het is inderdaad je processor ja, maar met je standaard videokaart kom je ook niet ver tegenwoordig. Maar ja... goed spul is duur en... het is toch nooit snel genoeg.
Je Celeron kun je ZONDER PROBLEMEN overclocken naar 450, heb ik ook, geen probleem. Maar dan zou ik zeggen: videokaartje upgraden, hoewel ik niet weet welke je nu hebt.. eigenlijk. En nu opzouten naar Harware Algemeen. :)

Verwijderd

Het is je video kaart joh, gf2u erin en je zal iets sneller gaan >:)

Verwijderd

je moet je ide kabel verbeteren dan gaat ie veeeeel sneller.

Verwijderd

heb ook een celly 300 op 450 lopen! No problem. Gewoon een viper 770 videoplankie erin en UT loopt als een zonnetje!!

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-08 23:59

Tassadar

l33t h4x0r :)

andere muis

heb ik ook gedaan :Y)

Verwijderd

3D kaart klaar!:?

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 15:58 schreef TheBrain het volgende:
Probeer het eens in Hardware algemeen en probeer een beetje te letten op je typefouten.

Kan een adje hem ff moven ?
Done

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
als je een voodoo3 koopt gaat UT iig supersnel :) maar bij andere spellen zal de prestatiewinst wel niet zo groot zijn...

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:24

FFF

voor Ut is een voodoo, wel leuk ja, maar nieuwere spellen hebben nix aan voodoo.
zorg dat je goede onderdelen hebt, a-kwaliteid, dat loopt veel beter naar mijn mening. zeker moederbord en geheugen en videokaart etc.
je cpu kun je beetje overklokken, koop een PII als die erop past.
die zijn snel, en neem wel een 350 of hoger, die hebben fsb van 100Mhz
pII loopt naar mijn mening als een trein.
je celeron overklokken is ook een optie, aangezien ut best veel werk nodig heft van de cpu vind ik een celeron toch niet zo geschikt maar toch.
het goedkoopste is een v2 (lees voodoo 2) kopen en die als secundaire kaart installeren. (pci)
v2 vibnd ik nog steeds een erg goede kaart (*alleen uit de mode) maar probeer eerst maar een een 2dehands of nieuwe vs op de kop te tikken en je cpu een beetje over te klokken, weet je niet hoe dit moet gebruiok dan de search.
of koop een betere celeron, want die van ujou is nog 1 van de slechtere celerons, later zijn ze iets beter gewoprden geloof ik. mzzl

• FFF

FFF

om op die v2 trg te komen, vind ik echt een kaart met klasse, v3 is iets beter, maar een v2 secundair, en een goede primaire kaart is zeker goed, je primaire kart hou je voor gewone spellen die geen voodoo ondersteunen.
en die v2 gewoon als ze wel voodoo ondersteunen. ik vind de v2 bog steds heel goed, en heb hem zelf ook een tijd gehad.
daar kan naar mijn mening echt geen tnt ofzo tegen op.
weg verdraait een v2 het beeld een beetje, maar ja. dit valt je niet op ofzo. maakt het niet lelijker, alleen heeft voodoo altijd een eigen effect.
nou mzzl

• FFF

FFF

V3 is wel leuk ofzo, maar zou hem zeker niet als primaire kaart willen. wet niet of hij secundair kan. maar alleen een v3 lijkt me nix. zeker niet bij spellen die deze niet goed ondersteunen.

Verwijderd

En wat voor mobo heb je, daar valt ook nog wel eens wat aan te verbeteren...
En, voor 500-600 piek heb je een duron 700 op een leuk bordje:):):)

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18
koop een duron 800 + abit kt7a

• FFF

FFF

duron is idd, leuk, maar die videokaart is ook nix. Dan kun je net zo goed, een tb 1200 nemen, met 8 mb ram, en een 0.5 mb videokaart
dan heb je toch geen snelheid :?:?:?:?:?:?

Verwijderd

Jawel hoor, koe weet zeker wel raad met een 1200Mhz en 8Mb ram.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 februari 2001 16:07 schreef Dumtrala het volgende:
Het is inderdaad je processor ja, maar met je standaard videokaart kom je ook niet ver tegenwoordig. Maar ja... goed spul is duur en... het is toch nooit snel genoeg.
Je Celeron kun je ZONDER PROBLEMEN overclocken naar 450, heb ik ook, geen probleem. Maar dan zou ik zeggen: videokaartje upgraden
ik ben een beetje bbeledigd (no offense) want ik heb die kaart 1 jaar geleden gekocht en tering!!! als ze hem nu al standaardgaan noemen jah...
en mijn celeron overclocken... ik heb daar nare verhalen over gehoord dat je computer dan eerder kapot ging enzo... is dat waar?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 februari 2001 20:10 schreef FFF het volgende:
duron is idd, leuk, maar die videokaart is ook nix. Dan kun je net zo goed, een tb 1200 nemen, met 8 mb ram, en een 0.5 mb videokaart
dan heb je toch geen snelheid :?:?:?:?:?:?
ff mijn boekie pakke......
ik heb een GA-6bxe intel 440BX agpset????
welke processor kan hier max in?

• FFF

FFF

mooi een bx, waarschijnlijk kan daar een leuke P2 of, de p2 is echt een hele goede cpu. vind ik. Maar aangezien ik niet alle mobo's ken kun je beter naar een winkelier gaan, of gewoon nog iets verder kijken staat meestal wel in het moederbord boekje vermeld.
een P2 met voodoo loopt dus echt als een gek :) koop als je een p2 kunt krijgen (want veel winkels hebben ze niet meer) een uitvoering van minimaal 350 Mhz, deze hebben een fsb van 100 Mhz en die snelheid is duidelijk te merken met de versie's van 66Mhz.
Verder loopt dus alles sneller met deze fsb. Maar ik weet dus niet of dat past. Als je celeron een zwarte kast is (zoals de oude athlon) dan past dat wel. Misshcien zelfs een p3 dat hangt van je mobo af. en wat voor 1 hoe goed hij is, en welke fsb etc, hij aan kan.
Kunt het beste naar de winkelier gaan. Probeer een eenmanszaakje ofzo. die hebben vaak nog wat of voorraad van die oudere dingen.
of koop 2dehands.
mzzl

Verwijderd

Celeron 300 draaid ook.. ik draai hier zlef op dit moment een PII 266 (nog ff.. ik ga 'm upgrade naar 466)
anywayz. Ik heb nu dus die 266 en alles loopt lekker... Het is niet het belangrijkste dat je het snelste van het snelste hebt. Het is veel belangrijker dat je iets goeds hebt!
Een maat van me had bv een cyrix proc in z'n computer zitten. Alhoewel die wat meer mhz had liep het voor geen meter.

Voor games heb je gewoon veel meer aan een berg geheugen en een goede videocard dan aan 50 of 100Mhz meer op je proc.. trust me!

>:)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nou wil overclocken he..
dan moet ik hoe doe ik dat dan?
moet ik iets in mijn bios doen ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
hallo?
Pagina: 1