Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a way, that he looks forward to the trip<br>Gentoo 1.4 - Gnome 2.3.3 @ Athlon 800, 256Mb, 80Gb
Het hoeft maar een klein foutje te zijn, waar XP toevallig geen last van heeft, maar Vista net wel... Heb je verder geen stabiliteitsproblemen?
[ Voor 43% gewijzigd door Elektronicanet op 27-11-2006 13:14 ]
Nederlander in België
Edit: Oeps, je Infineon DIMM is 1GB i.p.v. 512 MB. Maakt niet uit, daar geldt hetzelfde voor (2.5V is voldoende).
[ Voor 16% gewijzigd door TommyCP op 27-11-2006 13:31 ]
>>>insert witty remark here<<<
Bedankt voor de tips, ik ga het even uitproberen...
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a way, that he looks forward to the trip<br>Gentoo 1.4 - Gnome 2.3.3 @ Athlon 800, 256Mb, 80Gb
Probeer ook de volgorde van de DIMMs te veranderen (slot 0 de oudste en de andere in 1 en 2). Vroeger had je iig moederborden die de mogelijkheden van het geheugen alleen uit DIMM-slot 0 lazen en het dan op alle slots toepaste. Als de timings van de modules dan verschillen heb je problemen.damen schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:04:
Hi,
Bedankt voor de tips, ik ga het even uitproberen...
Homeserver specs: Dell Latitude D400 / 1GB mem / 160GB Seagate 5400.3 2.5" / 3Com 3c575 Cardbus NIC / Atheros AR5413 hostapd WLAN / FreeBSD 7.2
Ik heb memtest laten draaien en die geeft geen centje pijn aan... ook verschillende slots geprobeerd, helaas zonder resultaat. Toen ik net vista nog een keer probeerde te booten bleef ie midden in het laden (knight rider balkje) hangen en kreeg ik een berg gekraak uit m'n speakers.... allemaal heel raar.
Kan het eraan liggen dat de ene van VData is en de ander van Infinion? Maar als die niet met elkaar zouden werken zou toch het hele system problemen krijgen, of niet?
grt, Martijn