SgtStrider schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:53:
Ik vind het knap dat je kaart nog werkt. De laatste drivers supporten de Radeon 9200 helemaal niet eens; dat wil zeggen dat je dus niet veel hebt geprobeerd. Anders was je erachter gekomen dat 6.5 de laatste ondersteunende versie was.
En als je je een beetje verdiept in de Catalysts of even een klein beetje leest kom jij erachter dat het "niet supporten" iets anders betekent dan "er niet mee kunnen werken" en ook dat hij al gemeld heeft dat het probleem zich ook voordoet tijdens booten, als de drivers dus nog helemaal niet aangesproken worden.
TS >>> Firmwares heb je niets aan. Het is niet zo dat je compatibiliteitsproblemen kunt hebben met monitors en videokaarten.
Het kan liggen aan de DVI aansluiting op je videokaart, die op je monitor of het kan aan je kabel liggen. Tenminste, dit zijn bij mij de eerste dingen waar ik aan zou denken als ik je probleem zo lees.
Het eerste wat je kunt doen is even met de LCD terug gaan naar de winkel en 'm daar even digitaal en analoog aan laten sluiten. Laat ze in de winkel (of een andere pc in de buurt, maar de monitor is neem ik aan nieuw ?) ook even een andere kabel gebruiken, maar neem je eigen ook mee. Als het daar wel werkt dan kun je ze jouw kabel geven om opnieuw te testen. Als het dan niet werkt dan mogen ze je een nieuwe kabel meegeven.
Als de monitor daar is goed bevonden, dan heb je dikke kans dat de aansluiting op je videokaart stuk is.
Sowieso nog even goed kijken of er geen vieze dingetjes zijn blijven plakken op de stekker en aansluitingen.