Flitspaal over de zeik

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:12
Hoi medetweakers.

Ik rijd nog wel n's traject Nijkerk - Soest heen en weer. Dan kom je op een stukje waar een flitspaal staat (als je uit amersfoort soest in rijd).

Nu heb ik een nieuwe auto, en rijd op de heenweg met 50km/h erlangs, niets aan het handje.
Terugweg rijd ik er met 40 km/h langs, en had de mio aan die netjes 36km/h aangaf er lang, *flits*. Maar op dat moment passeerde er ook een taxi. Dus niets aan de hand denk je. Dit was gister.

Vandaag rijd ik zelfde traject, op de terugweg nog extra opletten op m'n km/h teller en op de mio (navigatie). Teller = 40, Navigatie = 36 km'h. Ik zeg nog tegen m'n vriendin misschien flitst hij nu ook. Ze gaf een zacht lachje maar op dat moment, pats, een flits. Op dat moment was ik de enige auto.

Nu weet ik hoe het in beroep gaan in z'n werk gaat een beetje, en dat het redelijk moeilijk is om gelijk te krijgen. Kun je eisen om dat traject te bereiden met iemand van 3vo of van de politie om aan te tonen dat er gewoon iets niet klopt oid?

M'n vriendin heeft er beide keren naast gezeten en kan natuurlijk verklaren dat ik 40 km/h reed. Maar goed, dat zullen ze wel niet zo 1 2 3 aannemen.

Heb overigens ook nog geen CJIB brief binnengekregen, maar het lijkt me dat hij flitst als je te hard rijd incl de correcties. Dus flits = boete.

Moet ik gewoon afwachten op brief van CJIB of meteen aktie ondernemen bij plaatselijke politiebureau('s) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07 00:58
Ik rij bijna elke dag dat stukje en dat heb ik nog niet mee gemaakt. (Echt niet te hard gereden? >:) )

Het volgende moet je doen:

Wacht op de brief van het CJIB. Krijg je geen brief ook geen probleem.
Krijg je die wel, dan ga je er dan pas in tegen beroep. Geef dat je niet te hard gereden hebt en dat je getuigen hebt. Geef ook aan dat je twijfelt of de flitspaal nog wel de correcte snelheid meet en dat je graag het ijk rapport wil zien of dat je graag het herkeuring van deze flitspaal wilt.

Dat is dus dan je eerste bezwaarschrift. Je hoeft de boete nog niet te betalen. Als hier reactie op komt en het bezwaar wordt afgewezen, dan kun je altijd weer verder gaan.

Op internet zijn er verschillende site met mooie brieven. Neem ze niet zo over maar pak de juiste zinnen voor jou brief.

Moet wel lukken zo denk ik, maar eerst gewoon wachten op een brief van het CJIB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 23:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat dacht je van een flitspaal van de belastingdienst? Die reageren op alle auto's en niet specifiek diegenen die te hard rijden :)

Kan een controle zijn of de auto wel gekeurd is of dat de wegenbelasting is betaald.

offtopic:
SG -> VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
DJ_Flowerz schreef op zondag 26 november 2006 @ 01:49:
...Je hoeft de boete nog niet te betalen. Als hier reactie op komt en het bezwaar wordt afgewezen, dan kun je altijd weer verder gaan....
Wet mulder,
eerst betalen,
als later blijkt bij een beroep dat het niet helemaal koosjer is krijg je je geld terug.

Knudde is dat als het om een bedrag van enkele tientjes gaat, dat vrijwel niemand de moeite doet om beroep aan te tekenen. Er gaat al veel tijd zitten in correspondentie, en je hoeft niet binnen enkele weken een antwoord te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Flitste ie van voren? Is gewoon een flitspaal om te controleren of je je gordel wel draagt. Je kan dus straks 2 bekeuringen verwachten voor het niet dragen van je gordel ;)
Een automobilist rijdt op een provinciaalse weg waar permanente snelheidscontrole wordt gehouden. Op het moment dat hij een camera voorbijrijdt, ziet hij dat hij geflitst wordt. Omdat hij zeker weet dat hij niet harder dan de toegestane snelheid heeft gereden, besluit hij de proef op de som te nemen: hij keert zijn auto en passeert de camera nog eens, dit keer slechts met 70 km/u. Tot zijn verbazing en ergernis wordt hij weer geflitst.

In een vlaag van woede keert hij zijn auto opnieuw en passeert de camera met slechts 40 km/u. Totaal verbijsterd merkt hij dat hij desondanks weer geflitst wordt. Hij besluit daarop dat de camera kapot moet zijn en besluit maar door te rijden en de bekeuringen af te wachten.

Een paar weken later krijgt hij inderdaad drie bekeuringen, echter niet voor snelheidsovertredingen, maar vanwege het feit dat hij geen gordel droeg.

[ Voor 78% gewijzigd door Microkid op 26-11-2006 10:16 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-07 23:36

MeNTaL_TO

The future is not set

SmartDoDo schreef op zondag 26 november 2006 @ 02:02:
Wat dacht je van een flitspaal van de belastingdienst? Die reageren op alle auto's en niet specifiek diegenen die te hard rijden :)

Kan een controle zijn of de auto wel gekeurd is of dat de wegenbelasting is betaald.

offtopic:
SG -> VV
Volgens mij zijn dat digitale systemen die helemaal niet flitsen.

Het kan zijn dat de radar niet helemaal goed staat of de lussen verkeerd staan afgesteld. Ik heb nog ergens een krantenartikel over bussen die ten onrechte werden geflitst. Je kan natuurlijk even de politie bellen om dit te melden en afwachten of je boetes thuis krijgt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Voor de mensen die niet helemaal goed gelezen hebben een samenvatting:

- Ik droeg een gordel. En HTF kan een flitspaal zien of je wel of geen gordel om hebt. En wat dacht je van zo'n 3 puntsgordel oid, die kan een flitspaal al helemaal niet zien! broodje aap imo dan ook :)
- Ik reed op m'n teller 40km/h en op de gps 36km/h. Toegestane snelheid = 50km/h.
- Als ik 2x op 36km/h geflitst word moet hij dat de 3e keer ook doen lijkt me? Misschien filmpje maken om aan te duiden dat die flitspaal toch echt uit zichzelf flitst.
- Hij flitstte alleen mij, geen anderen. Dus een belastingflitspaal oid zal het wel niet geweest zijn ;)

Ik denk dat het verstandigste is gewoon lekker afwachten en mocht ik een brief krijgen dan rijd ik persoonlijk naar Koos Spee die ook in Soest woont en zelf al die flitspalen bij houd dat één van z'n flitspalen een eigen wil heeft :P

Wat heeft flitspaal met vervoer te maken? Ik twijfelde over waar het topic te plaatsen en besloot hem in SG te doen omdat het weinig met vervoer zelf te maken had vond ik ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 26-11-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

SmartDoDo schreef op zondag 26 november 2006 @ 02:02:

offtopic:
SG -> VV
eh ze gebruiken daar toch geen flitspaal voor :? D'r staat een politiewagen met wat rommel aan z'n bumper naast de weg en een stukje verderop staan ze direct de auto's eruit te plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Iblies schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:09:
[...]

Wet mulder,
eerst betalen,
als later blijkt bij een beroep dat het niet helemaal koosjer is krijg je je geld terug.
Fout!

Eerst bezwaar aantekenen, NIET betalen. Is het bezwaar gegrond, dan gewoon de acceptgiro verscheuren en verder nergens meer naar kijken.
Bezwaar ongegrond; dan de nieuwe acceptgiro die je krijgt betalen en hoger beroep aanteken. Dan kan je het voor laten komen, win je dan krijg je je geld terug, verlies je dan...

@ TS hoe vaak flitst de paal? Snelheidsflits is 2 keer een flits met een korte pauze ertussen.

Wet mulder is dat je schuldig bent tot JIJ je onschuld hebt bewezen, omgekeerde bewijslast dus. Bij niet wet mulder overtredingen ben je onschuldig totdat de ovj je schuld heeft bewezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Worldwide op 26-11-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

fout! :+

Bij een "wet mulder" wordt je bezwaar pas behandeld door de ovj als je betaald hebt.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-07 23:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Anoniem: 83328 schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:31:
[...]

eh ze gebruiken daar toch geen flitspaal voor :? D'r staat een politiewagen met wat rommel aan z'n bumper naast de weg en een stukje verderop staan ze direct de auto's eruit te plukken.
Die keren dat ik geflitst ben niet, dat was gewoon een flitskast zonder auto of agenten. Dat ding flitste ook gewoon :) Kon nooit voor de snelheid zijn want die lag op dat moment onder het maximum, ook nooit iets van gezien op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

wat real_FireFly bedoelde was laatst in het nieuws. De methode die jij bedoelt SmartDoDo heb ik iig nog nooit eerder gehoord.

[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 26-11-2006 14:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 16:05
en wat was het ook al weer.... als je teller 50 aangeeft, rij je in werkelijkheid 45... hij klopt gewoon niet... goede reden om bezwaar te maken

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ik reed op gps 36 km/h. Dus het klopt idd niet.

Hij flitstte beide keren 1x trouwens. Dus geen dubelle flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
teacher schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:03:
[...]

Bij een "wet mulder" wordt je bezwaar pas behandeld door de ovj als je betaald hebt.
Zie ook Wet Administratieve Handhaving Verkeersvoorschriften.
MeMoRy schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:10:
en wat was het ook al weer.... als je teller 50 aangeeft, rij je in werkelijkheid 45... hij klopt gewoon niet... goede reden om bezwaar te maken
Valt weinig bezwaar te maken als d'r nog geen boete binnen is hè 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

RedHat schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:15:
Voor de mensen die niet helemaal goed gelezen hebben een samenvatting:

- Ik droeg een gordel. En HTF kan een flitspaal zien of je wel of geen gordel om hebt. En wat dacht je van zo'n 3 puntsgordel oid, die kan een flitspaal al helemaal niet zien! broodje aap imo dan ook :)
<knip>
Dat kan zo'n flitspaal best zien als hij van voren flitst, beeldherkenning weet dat er een stukje zwart naast de schouder moet zitten, iets wat het zicht naar achteren blokkeert.
Het zou mij niets verbazen dat als je toevallig jeuk aan je oor hebt dat je dan een boete voor niet-handsfree bellen krijgt, of als je een raar uitsteeksel aan je hoofd hebt ;)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Resistor schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:22:
[...]

Dat kan zo'n flitspaal best zien als hij van voren flitst, beeldherkenning weet dat er een stukje zwart naast de schouder moet zitten, iets wat het zicht naar achteren blokkeert.
Het zou mij niets verbazen dat als je toevallig jeuk aan je oor hebt dat je dan een boete voor niet-handsfree bellen krijgt, of als je een raar uitsteeksel aan je hoofd hebt ;)
Ik heb wel n's een foto gezien die zo'n flitskast maakt, d'r is echt no-way te herkennen of iemand wel of niet z'n gordel om heeft. En als iemand een 3puntsgordel omheeft (zoals die raceauto's enzo ook hebben)? Dan is het al helemaal niet te zien.

Ik geloof niet in die verhalen van flitspalen die op gordel flitsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

Resistor schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:22:
[...]

bloemkool oor :P

ff serieus, het kan best zijn dat die paal van slag was, je zal dan ook zeker geen boete krijgen, want je zal niet de enige zijn geweest als het echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

teacher schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:03:
[...]

Hij moet nog maar afwachten of hij een "wet mulder boete" krijgt. Ik heb die discussie hier ook een keer gehad en na de eerste reacties maar betaald, maar eigenlijk had ik dat niet moeten doen. De TS moet gewoon de achterkant van de bekeuring lezen die hij krijgt, daar staat op of hij wel of niet eerst moet betalen als hij bezwaar wil aantekenen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:06
@TS. Als de flitspaal voor snelheid flitst, dan zal hij 2 foto's snel achter elkaar maken. Aan de hand van deze 2 foto's kan je exacte snelheid bepaald worden. Dus ook al is de flitspaal defect/slecht afgesteld, er kan naderhand altijd bepaald worden wat je snelheid was. Elektronische detectors zijn namelijk ook niet feilloos(maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt :+ )

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Hij flitste één enkele keer.

Dus hij heeft niet op snelheid geflitst maar puur op bloemkooloren ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Ik kan er niets van maken. Alle gordels zijn driepunts en jullie zijn te jong om je de tijd van de tweepunts- of heupgordel nog te herinneren. Racegordels zijn vier- of vijfpunts. Zeldzaam in auto's want vreselijk onhandig en oncomfortabel, of je draagt 'm te los en dan heb je er niets aan.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:58
ShadowLord schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:38:
@TS. Als de flitspaal voor snelheid rood licht flitst, dan zal hij 2 foto's snel achter elkaar maken. Aan de hand van deze 2 foto's kan je exacte snelheid bepaald worden.
Of die 2 foto's moeten wel _zo_ snel achter elkaar komen dat ze in dezelfde flits van de flitser genomen kunnen worden (of er wordt er een zonder flitser genomen).

Bij Wet Mulder is het inderdaad eerst bezwaar aantekenen, dan wordt de betalingstermijn opgeschort en heeft de OvJ een aantal weken om te antwoorden. Afhankelijk van dat antwoord moet je dus alsnog betalen of wordt de boete kwijtgescholden.

Ben je het op dat punt niet eens met de OvJ, dan kun je het voor een rechter brengen, en pas _dan_ moet je eerst betalen.

Maar goed, het slimste is om gewoon de achterkant van de brief van het CJIB te lezen, want daarop staat precies vermeld wat de bezwaarprocedure voor _die_ boete is :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27
Snelheidflitspalen flisten bij mij toch echt maar 1x, stoplicht palen daarentegen 2x. Maar los daarvan, rij even langs het politiebureau, zeg tegen zo'n man, rij ff achter me aan. Als je er bijna bent stop je, laat je zo'n gast instappen, rij je met 36 langs die paal, flits, praatje met die politieman, en klaar. Daar zijn die polities voor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Opperhoof schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:19:
Snelheidflitspalen flisten bij mij toch echt maar 1x, stoplicht palen daarentegen 2x. Maar los daarvan, rij even langs het politiebureau, zeg tegen zo'n man, rij ff achter me aan. Als je er bijna bent stop je, laat je zo'n gast instappen, rij je met 36 langs die paal, flits, praatje met die politieman, en klaar. Daar zijn die polities voor toch?
Denk je nou serieus dat zo'n politieagent daar "intrapt", hoe waar het ook mag zijn, en zijn tijd daarin gaat steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5490

Als ik jou was zou ik eens op het forum van flitsservice.nl in het juridische gedeelte een topic aanmaken. Daar is men veel beter op de hoogte van de gang van zaken op dit gebied. Succes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
SySasZ: gedaan. Ook reaktie gehad. Ik ga het deze week nog een keer proberen kijken of die flitspaal nog steeds flitst

Opperhoof: En jij denkt dat de politie dat gaat doen? Ik wil het antwoord wel geven hoor. Nee dat gaan ze niet doen. Hoe lullig het is zal dit toch via de "officiele wegen" moeten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Toevallig geen wegwerkzaamheden daar met een maximum snelheid van 30?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Mischien heeft een agent die flitser te strak ingesteld.
zoiets had ik ook, kreeg een bekeuring voor 86 rijden waar je 50 mocht (volgens het briefje) alleen mocht je daar dus gewoon 70 en had een agent geblunderd (goed, ik reed te hard, en dat wist ik, maar ik reed maar 16 km te hard, niet 36)

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Devil schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 00:55:
Toevallig geen wegwerkzaamheden daar met een maximum snelheid van 30?
Daar worden flitspalen voor zover ik weet nooit op aangepast.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

RedHat schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:03:
Opperhoof: En jij denkt dat de politie dat gaat doen? Ik wil het antwoord wel geven hoor. Nee dat gaan ze niet doen. Hoe lullig het is zal dit toch via de "officiele wegen" moeten ;(
Weet je, je kan die agent wel vragen om dat te doen als je erbij vertelt waar het om gaat en dat je graag een onafhankelijke getuige wilt. Als je niet in een grote stand woont maar in één of ander gat waar de agent nog gewoon het idee heeft dat hij een functie in de samenleving heeft, dan kun je dat best wel proberen. Als een agent zegt "die kast doet gekke dingen" dan krijgt aanvechten ineens wel veel meer zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

ShadowLord schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:38:
@TS. Als de flitspaal voor snelheid flitst, dan zal hij 2 foto's snel achter elkaar maken. Aan de hand van deze 2 foto's kan je exacte snelheid bepaald worden. Dus ook al is de flitspaal defect/slecht afgesteld, er kan naderhand altijd bepaald worden wat je snelheid was. Elektronische detectors zijn namelijk ook niet feilloos(maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt :+ )
Volgens mij is dit een oud systeem. De laatste techniek die bij mij bekend is, is dat een Gatsometer de omtreksnelheid van een wiel bepaald en aan de hand daarvan een foto wel of niet neemt. Zo nu en dan zie ik een flitspaal 2 keer flitsen maar dit heeft ongetwijfeld een andere reden. Meestal flitsen ze een enkele keer.

Overigens is het opvallend dat ze bij "door rood rijden" altijd twee keer flitsen. Waarschijnlijk wordt aan de hand van deze twee foto's een fout correctie toegepast. Een licht kan immers zeer snel van oranje naar rood overschakelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Oyster op 28-11-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:41

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Volgens mij is dat meer om te controleren dat de auto echt door rood rijdt en niet al bijna stilstond en per ongelijk over de lijn stond. Met die 2 foto's is dan te controleren of diegene doorrijdt of gewoon te laat stilstond.

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 22:52

JdM

Humbled

Een hoop blabla hier ;)
Lijkt me gewoon een gevalletje controle flitsen voor belasting en verzekering, zoals al eerder gemeld in het topic. Heb ik al meerdere malen meegemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
JdM schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:17:
Een hoop blabla hier ;)
Lijkt me gewoon een gevalletje controle flitsen voor belasting en verzekering, zoals al eerder gemeld in het topic. Heb ik al meerdere malen meegemaakt. :)
Nee, jij bent gewoon een gevaarlijke gek op 2 wielen welke ze in de gaten willen houden :P

Niet te veel zorgen maken over flitsen, je moet pas handelen als er iets binnenkomt :)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 22:52

JdM

Humbled

Chevy454 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:37:
[...]

Nee, jij bent gewoon een gevaarlijke gek op 1 wiel welke ze in de gaten willen houden :P

Niet te veel zorgen maken over flitsen, je moet pas handelen als er iets binnenkomt :)
Ik maak me dan ook nergens zorgen over :P en gevaarlijk ben ik ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Opgelost.

geflitst op 264km/h

iets wat mijn auto niet kan halen (1.6je)

Bezwaarschrift indienen met politieverklaring dat dit nooit waar kan zijn.
Gister tevens zelfde stuk met 40km/h niet geflitst :+

maar goed, heb een verklaring die ik van de week ff op ga sturen :D

(Heb dus al een verklaring van de politie dat mijn auto dit nooit kan halen dus ik sta denk ik wel sterk :D )

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 02-12-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

RedHat schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:40:
Opgelost.

geflitst op 264km/h

iets wat mijn auto niet kan halen (1.6je)

Bezwaarschrift indienen met politieverklaring dat dit nooit waar kan zijn.
Gister tevens zelfde stuk met 40km/h niet geflitst :+

maar goed, heb een verklaring die ik van de week ff op ga sturen :D

(Heb dus al een verklaring van de politie dat mijn auto dit nooit kan halen dus ik sta denk ik wel sterk :D )
Hahaha, 264 KM/u _/-\o_

Zou helemaal lachen zijn als je in 1.3 liter Ford Ka rijdt ofzo :)

Zie dit btw ook weleens op de Laan der Verenigde Naties in Dordrecht, richting Centrum of de oprit naar de A16 richting Rotterdam. De flitspalen bij het stoplich flitsen soms willekeurig als er mensen rijden, die niet te hard gaan en al helemaal niet door rood. Het viel me op dat dit vrijwel altijd bij veel regenval was, dus wellicht een probleem met de detectielijnen op het wegdek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:10
Komen ze je niet persoonlijk ophalen bij zon snelheid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 15-07 10:10

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

move to:

-> overdreven tuning

:P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nouja, bedenk me wel dat ik super geluk heb met die 264 km/h, voor het zelfde geld had hij geflitst op 164 km/h en dan zou ik toch echt wel "lichtelijk" een probleem gaan hebben op een provinciale (50kmh) weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
.... scannetje? :)

wel relaxt opgelost zo idd.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

backupdevice

Boeh!

Ik heb net zoiets gehad als de TS.

Van Noordwijkerhout naar Noordwijk. Aan het einde van de 60KM zone staat aan de rechterkant een flitskast. Ik reed achter een traktor die 30KM reed. Beide Flitserdeflits..... Word je tegenwoordig ook al geflashed als je te zacht rijdt?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Belachelijk dat je nog een bezwaarschrift moet gaan sturen, dat ding staat natuurlijk de hele dag mensen te flitsen met 250 km/h
Maar nee hoor, ze sturen gewoon de bekeuringen rond in de hoop dat er iemand zo dom is om te betalen :(

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-07 11:27

Paladin

Play Ball!

LoL als je met 264km geflitst bent, wat was het boete bedrag dan?
verder moet ik zeggen dat je de boete zeer snel binnen hebt...

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Pagina: 1