Toon posts:

USB problemen met ASUS P5B Deluxe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds een aantal maanden heb ik de ASUS P5B Deluxe. Al een paar keer problemen ondervonden met USB apparaten. Eerst camera, toen externe HDD en nu met USB stick. Is iemand bekend met USB problemen met dit type mobo?

Dank!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
'USB problemen' is nogal een vage omschrijving natuurlijk. Zonder meer informatie kunnen wij echt niets zinnigs zeggen vrees ik. Begin al eens met een duidelijke omschrijving van het probleem, de relevante hardware en wat je al hebt geprobeerd.

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Zie hierboven.

Daarnaast kan ik je vertellen dat ik ook een P5B Deluxe heb, en nog nooit problemen heb gehad met USB, zowel onder Windows als onder Linux.

Is het niet gewoon een software-fout?

edit: Oeps, ik heb een P5LD2 Deluxe :)

[ Voor 11% gewijzigd door Rainmaker op 26-11-2006 14:38 ]

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 19:20

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik weet niet of hetzelfde probleem is als wat jij hebt, maar ik heb de P5N32 SLI SE deluxe en die herkent van de 10 keer booten 6 keer mijn joystick niet meteen in windows: er zitten lampjes op en die gaan niet branden. Dan moet ik wanneer windows gestart is mijn joystick opnieuw inpluggen en dan werkt ie perfect. Mijn oude mobo had daar geen problemen mee, en mijn andere usb apparateten zoals muis, joystick 2, webcam enzo werken allemaal meteen tijdens booten. Zou niet weten waar het aan ligt, ik herplug ik hem altijd maar even.

Zo'n probleem ofzo?

T60P Widescreen