[MeukTracker] Internet Explorer Wrapper-browsers

Pagina: 1
Acties:

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:55
Regelmatig komen er zogenaamde wrappers voor Internet Explorer langs in de Meuktracker. Zoals Acoo, Maxthon en Avant.

Meestal staat er dan in het verhaaltje dat er extra functionaliteit is toegevoegd, in de vorm van een pop-up blocker, en tabbed browsing. Alleen gaat dit al een poosje niet meer op als in dat het extra functionaliteit is.

Wordt het niet eens tijd om bij nieuwe versies van deze browsers de tekst te veranderen , zodat er niet meer gesproken wordt van extra functionaliteit?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat lijkt mij geen slecht plan, gezien dat we meestal een stuk herkauwen omdat het ten goede komt aan de snelheid - en dus eerder onder de aandacht van jullie wordt gebracht - van de meukpost en het voor ons een stuk gemakkelijker is om niet telkens een nieuwe tekst cq. omschrijving te bakken. Ik kan het mij dan ook goed voorstellen dat het na een tijdje wel erg eentonig wordt om dezelfde teksten langs te zien komen. Noted! :)