Geachte medenerds
Ik zit met een probleem, of beter gezegd; mijn vriendin zit met een probleem. Ze heeft een pc met Windows XP staan, die niet meer opstart (windows xp dus). Ze komt niet verder dan het keuzemenu waar je kunt kiezen voor Veilige Modus, Normaal Opstarten, je kent het wel. Als de timer afgelopen is of ze heeft een keuze uit de lijst gemaakt, begint de pc weer met opnieuw opstarten en zijn we weer bij hetzelfde keuzemenu. Ik ben nu niet bij haar dus ik probeer het op afstand op te lossen via de telefoon, maarja, ik weet ook niet alles
. Ze heeft het ook over een of ander blauw scherm wat na dat menuutje voorbij komt vliegen maar ze kan niet lezen wat er staat, want dat gaat te snel. En af en toe ziet ze het Windows XP logo met dat balkje eronder... Ze heeft de laatste keer de pc uitgezet met het knopje op de stekkerdoos waaraan de pc zit... ik vermoed dat het hierdoor is gekomen. De stroomtoevoer wordt accuut gestopt. Ik heb al wat gegoogled en ik lees alleen maar dingen over kapotte harddisks enz, dus ik vrees het ergste. Is er nog iets wat ik kan proberen?
Hellup!
Ik zit met een probleem, of beter gezegd; mijn vriendin zit met een probleem. Ze heeft een pc met Windows XP staan, die niet meer opstart (windows xp dus). Ze komt niet verder dan het keuzemenu waar je kunt kiezen voor Veilige Modus, Normaal Opstarten, je kent het wel. Als de timer afgelopen is of ze heeft een keuze uit de lijst gemaakt, begint de pc weer met opnieuw opstarten en zijn we weer bij hetzelfde keuzemenu. Ik ben nu niet bij haar dus ik probeer het op afstand op te lossen via de telefoon, maarja, ik weet ook niet alles
Hellup!