Toon posts:

experia box InternetPlusBellen

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een sx552
ik las ergens op internet dat Firmware version 1.40.9c-iptv er ook is. Ik heb zelf versie Firmware version: 1.38.6-iptv (Jun 12 2006 18:21:13). Nou wij ik vragen of deze nieuwere versie beter is en hoe ik die er op kan krijgen of wat de verschillen zijn. Ik hoop ok dat hier mee mijn probleem mischien opgelost is want ik haalf maar 4mbit inplaats van 6mbit.

Verwijderd

Voor zover ik weet is het bij InternetPlusBellen zo dat KPN de firmware automatisch update zodra ze een nieuwe versie hebben. Als ik op '1.40.9c-iptv' zoek met google kom ik alleen maar mensen met problemen tegen. Is er een bepaalde reden dat je een update wil, heb je problemen of iets dergelijks?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 21:41:
Voor zover ik weet is het bij InternetPlusBellen zo dat KPN de firmware automatisch update zodra ze een nieuwe versie hebben. Als ik op '1.40.9c-iptv' zoek met google kom ik alleen maar mensen met problemen tegen. Is er een bepaalde reden dat je een update wil, heb je problemen of iets dergelijks?
ik een abonnement voor 6mbit van planet. maar ik krijg maar 4mbit

• Pietje Klaasje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:30
De kans dat dit wodt opgelost door een firmwareupdate is erg klein. Het beste kan je het modem ideaal aansluiten zo dicht mogelijk het beginpunt, als je dit gedaan hebt is er eigenlijk weinig aan te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Pietje Klaasje schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 22:45:
De kans dat dit wodt opgelost door een firmwareupdate is erg klein. Het beste kan je het modem ideaal aansluiten zo dicht mogelijk het beginpunt, als je dit gedaan hebt is er eigenlijk weinig aan te doen.
ik heb het modem zo dicht mogelijk aan gesloten bij het begin punt. Met de kabels van kpn. Ik heb ook al twee keer met de helpdek gebeld maar dat hielp niks. Die bloofden ons twee keer terug te bellen over het probleem maar ik wacht er nog op. ik heb 3 geleden gebeld

Verwijderd

Als ze beloven je terug te bellen en dat tot twee keer niet doen zou ik een klacht indienen / 'boos' worden. Tenzij je zelf natuurlijk gewoon niet thuis was. Er is overigens een redelijk grote kans dat ze je gewoon niet kunnen helpen, in ieder geval niet over te telefoon. Dat komt er op neer dat ze een monteur moeten sturen om het signaal te meten, en zo'n monteur is duur. Misschien woon je in een oud huis of iets dergelijks met slechte bedrading, dat zou het lijkt mij kunnen verklaren.

Zie ook op planet.nl bij je abo: http://producten.planet.n...dbid=101/typeofpage=43651
"De daadwerkelijke maximale down- en upload snelheid kan afhankelijk zijn van een aantal factoren waaronder de afstand van de koperlijn tussen uw adres en de KPN-centrale, de kwaliteit van die koperlijn, de kwaliteit van de bekabeling bij u thuis en de gebruikte apparatuur."

Ik zou nogmaals met Planet bellen, of stuur een e-mail, succes in ieder geval!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 00:07:
Als ze beloven je terug te bellen en dat tot twee keer niet doen zou ik een klacht indienen / 'boos' worden. Tenzij je zelf natuurlijk gewoon niet thuis was. Er is overigens een redelijk grote kans dat ze je gewoon niet kunnen helpen, in ieder geval niet over te telefoon. Dat komt er op neer dat ze een monteur moeten sturen om het signaal te meten, en zo'n monteur is duur. Misschien woon je in een oud huis of iets dergelijks met slechte bedrading, dat zou het lijkt mij kunnen verklaren.

Zie ook op planet.nl bij je abo: http://producten.planet.n...dbid=101/typeofpage=43651
"De daadwerkelijke maximale down- en upload snelheid kan afhankelijk zijn van een aantal factoren waaronder de afstand van de koperlijn tussen uw adres en de KPN-centrale, de kwaliteit van die koperlijn, de kwaliteit van de bekabeling bij u thuis en de gebruikte apparatuur."

Ik zou nogmaals met Planet bellen, of stuur een e-mail, succes in ieder geval!
Ik woon in Zuidlaren. In een nieuw bouw huis van 6 jaar oud dus er zitten geen oude kabels in. bij een vriend van mij in zuidlaren. die heeft ook zon abonnement en haalt gewoon 6mbit

• MoiZie
  • Laatst online: 08-02 18:07
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:59:
[...]

Ik woon in Zuidlaren. In een nieuw bouw huis van 6 jaar oud dus er zitten geen oude kabels in. bij een vriend van mij in zuidlaren. die heeft ook zon abonnement en haalt gewoon 6mbit
Het heeft alles met de centrale te maken, en jouw afstand tot die centrale :). Als je een enorme afstand moet overbruggen, krijg je enorm veel ruis op de lijn, dit zorgt ervoor dat je niet meer op hoge snelheden data kan versturen (Verificatie van data zorgt voor een soort down regeling van de snelheid bij veel corruptie).

• OfferedPoet
  • Laatst online: 10-01 16:50
En hoezo maak je een nieuwe topic aan als je hier verder kan gaan??

snelheid 6mb probleem

en

[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 9

[ Voor 35% gewijzigd door OfferedPoet op 26-11-2006 15:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
deze topic was over de Firmware update niet over dat probleem. maar als ze daar iets over vragen antwoord ik daar op.
Pagina: 1